Rahsia Aiskrim Sundae McD Rahsia Aiskrim Sundae McD | ! Skytech BELOG !! | Ezadskytech.com

Friday, May 4, 2012

Rahsia Aiskrim Sundae McD

> Whats Up Guys...

Haa...kenapa aiskrim sundae McD tu sedap? Apa rahsianya yang buat sundae tu akan jadi sedap...memang ada bahan rahsia yang ditambah supaya aiskrim sundae tu makin sedap kalau disuap berkali-kali...dan aku rasa ramai yang tak tahu rahsia ni...sebenarnya da lama aku simpan rahsia ni tapi...haa, jangan terkejut pulak ye kalau aku bagitahu ni...

Sebenarnya...aiskrim sundae kalau ditambah bahan rahsia ni memang akan jadi makin sedap...nak tahu apa benda bahan rahsia tu? Kalau rasa semacam saja jangan teruskan baca entri ni...amaran ni...


Sundae McD + French Fries = So Good...HAHA...

NOTA SKYTECH :

Haha...jangan marah ye...mesti ada yang rasa macam nak baling aku dengan kerusi kan sekarang ni...McD...I'm sorry...HAHA...


P.S - Sweet Caramel Sundae yang baru ni terlalu manis...
Tak boleh makan selalu sangat...hee  (,^^)


40 blogger serang Skytech:

Rozuan Ismail said...

haha. nak kena ezad nih

MeeRole said...

nak cuap nak cuap..hahahaha

Dianaa said...

Buat suspen je tau! Tapi memang betul pun, sedap oh kalau makan dengan fries :D

Eera Shera said...

punye la saspen haha..wah sdpnye kena curik satu ni! mc flurry pn ade yg bru kan? mcflurry horlick >_<

Sis AI said...

Ayh sy la ajar sy mkn aiskrim tu dgn fries dia. Tp serius, mmg sedap. Tak pyh bikin sos bro..

ary_lee said...

errr...
macam ary penah wat entry ni bulan lepas..
hahahahaXD
Pe2 pun, memang besy pun^^

Mierah Halim said...

sedap giler kot...
sape tak pernah try memang rugi la.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ko ni dah gila! ko tau x? lol

Boni JLL3 said...

aku nak baling ko pakai tayar motor LC boleh tak??hahahaha

Azham Vosovic said...

Sumpah sedap???

Tak pernah try tapi boleh la lain kali cuba...hahaha....

azri johan said...

sedap ke? nak try lah nanti

Adylia Qarissa said...

erkkk!! boleh telan lak?? masin + manis = payau?? hahahhaaa

madammondoq said...

ceh.. makan ais krim ngan french fries!! haha.. btw.. i suka yg mcflurry horlicks tu.. sedap giler!!

sis92 said...

haha sengal tau..sis suka yg horlick tu :)

YOUsoF said...

Dah lama aku tak makan aiskrim sedap ni.. Tak tau pulak ada bahan rahsia yang boleh ditambah untuk melazatkannya lagi.. heheh

aRa ❤ aFiq™ said...

eh best ka makan ngn french fries ? xpnh try :D

happy eim said...

nk kena try nie...rahsia besar tu~~~~~

^^

cinta siswi said...

haha.. ezad.. mekasih bg idea! nnti nk try la..heee

#suke kfc lg..hoho

Anonymous said...

gua makan fillet o fish cicah sundae x bising pun. LOL

Kancil 8349 said...

masa di kk je kancil rasa benda nie...heheh

ef.ae said...

got to agree the combination is so yummy! I do that all the time too! haha..

Ini Kisah Tia said...

sumer eskrem mcD manis tauuu ..

mie said...

wow!!
penuh rahsia..
hahahhaa

Santri T.P.I.N.I said...

rahsianya ialah.... saya pun tak tahu juga, ezad kenala bagi tau.

faiz fakhirin said...

adehhh...aku nyaris2 ingt mmg ada resipi tertentu..hahaha..last2 mkn cicah frenchfries..

asmira surianie said...

nanti belanja kte satu tau

Rtp Farra Arisha said...

HAHAHAHAHA

diana said...

YE KE???AIH..PELIK JE..HEHEH

aReLaN said...

hahahaha....aku pon pernah buat camtu dulu.memang sedap

msredcheesecake said...

Da agak da makan ngan kentang goreng... Ada gak kawan suka makan cam tu tapi akak tak pernah try.... Rugi tak?

Papa Mifz said...

tak pernah lak try..tapi in future leh cubo nih..hehe

aimie amalina said...

hahahahahahaha
waduhhhh


nassssiibb den dh kenyang
so x jadi nk marah
hehehehehe

deqnoor said...

DN pun makan fries cicah sundae... sedap kan! nyum2... :D

delarocha said...

sejak sakit gigi ari tu..dah tak sentuh dah ais krim ni.. huhu

ABU said...

makan dgn french fries? errr...

akubiomed said...

Apalah agaknya rasa manis dan masin. Kalau ke MCD saya akan wajib beli Bubur. :-)

Nurul Akmal said...

Hahahahaha... Tapi memang sedap.. Nurul pun kekadang kalau dapat fries yang x panas & lembik.. Mulalah fikirkan cara untuk bagi nampak sedap..

Hanie Dew said...

huuuuuuu~~~..terasa nak makan eskrim sundae tetibe.

mmg sedap weh aku dah cube. Jue ajar. hahahhahaa..

shida'R said...

hahhaa..sume tipah tertipu yer ekekek ^_^

Mrs Ledibet said...

eksaited dah bacenyer pun..sekali ciss...Eh peberet gak tu cicah dgn fries...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia April 2014

Reputasi Blog