Wordless Wednesday #53 | The Amazing Wordless Wednesday #53 | The Amazing | ! Skytech BELOG !! | Ezadskytech.com

Wednesday, July 4, 2012

Wordless Wednesday #53 | The Amazing

> Whats Up Guys...


NOTA SKYTECH :

Haa, ada pun movie best yang akan ditayangkan minggu ni kat pawagam...ni yang kena terjah ni...nak tengok movie yang ada kat pawagam pun tak syok sekarang ni sebab banyak movie yang macam tak menarik je...HAHA...


P.S - Kenapa la kat Malaysia ni lambat sangat tayang movie 
The Amazing Spiderman ni...HAHA...cepat la 5 Julai 2012...come on...(,^^)

28 Blogger Tinggalkan Komen:

faridah nazurah said...

kenapa movie lambat benar nak sampai ke malaysia nih? haha entah. kalau nak copek pegi la dok nun kat hollywood sana. hahaha

Zarul Umbrella said...

sabo bro..lagi sehari je

Ezad Skytech said...

@faridah nazurah : haha..jauh sgt la pulak sampai nak ke hollywood...haha~

Ezad Skytech said...

@Zarul Umbrella : hee...bila tengok trailer lagi la perasaan ni rasa membuak2 nak tengok movie ni..:D

shida'R said...

pergh...desktop beliau..sempena sempena sempena ke...hehheeee...xlama tu 5julai ^_^

Ezad Skytech said...

@shida'R : haruslah desktop ikut tema kan...haha...

Rafi Nilhan said...

8jam pun 5 julai gak kan..tu pun best kot :)

Ezad Skytech said...

@Rafi Nilhan : yup...8 JAM pun tayang 5 julai jugak...huhu~

Boni JLL3 said...

aku rasa macam aku nak terjah je filem ni..hadoiyai

Adylia Qarissa said...

berterabur kat destop tu hehehee

maszull said...

assalamualaikum ezad....hehehehe sabar ye ezad esok je tu...:)

Ezad Skytech said...

@Boni JLL3 : sbb ada 3D tu yg aq nak tgk...nak tgk mcm mana hasilnya Spider Man 3D...huhu~

Ezad Skytech said...

@Adylia Qarissa : hee..kan da bersusun elok tu...heee~

Ezad Skytech said...

@maszull : waalaikumussalam mama...tu la..tak lama pun lagi tapi nak tunggu 5 julai rasa mcm lama pulak..hee~

Afasz said...

esk dah 5 julai dah.. sabar ye

Nurul Akmal said...

Nurul pun nak g jengah wayang hujung minggu ni...

Isaac Yip said...

feel free to check out my review on the premier and do comment ya! =D
http://isaacgalaxy.blogspot.com/2012/07/amazing-spider-man-review.html

Knor said...

selamat menonton .

singgah sini..

QueeN TerataI said...

jom g tgk sesama... hahahahaha

Aien Alien said...

lambat ke cepat ke..nanti keluar jugak. hehe.. tak sabar la tuuu..

Dylla Abas said...

hero spiderman kali ni dh tukar laa..tapi teringin gak nak tengok :)

Yousof said...

Ok antara movie yang kurang menarik tu sudah tentulah movie melayu.. Bukan nak kutuk apa cuma itu pendapat aku.. Serius kalau tengok komedi dalam movie melayu sekarang, aku boleh gelak ikhlas dalam 10-15 pertama je.. Ok dah. ;D


Kat India movie ni dah siar awal.. 1000 salinan diaorang buat untuk movie ni saja.. Kena nonton ni!

siti kektus said...

woww. lelabah kaler merah lah. panjangnya kaki. :D

aku pon tak sabar weh nak tunggu hujung minggu p tengok spiderman. hak hak :D

L said...

besok serang panggung!!! yey!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

smangat noorrrr~

onie said...

lambat nau kan,aku pun tunggu spiderman gak ni -..-"

Mr.Clive said...

hohoho semangat gilerr siap wallpaper gitu!ekekekek :P

Jue said...

wallpaper trus btukar tu!hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia September 2014

Alexa Rank Ezadskytech.com

Web Analytics