Wednesday, 23 October 2013

Pemenang 3 Voucher KRR Muffins

> Whats Up Guys...

Pemenang 3 Voucher KRR Muffins...Haa, seperti yang dijanjikan dalam entri Voucher Percuma KRR Muffins ni yang telah aku publishkan semalam...tak ramai yang sempat nak join, makin besar peluangnya nak dapat kan...hee...akhirnya aku da jumpa 3 komen paling kreatif dan inovatif...siap ada yang berpantun lagi tu...hee...tahniah...sememangnya anda semua memang kreatif Hafiz Rahimmiszsunsweet dan Mohd Ridzwan Abdullah...

Pemenang Voucher KRR Muffins

Sekali lagi tahniah kepada semua pemenang...harap anda emelkan dengan segera nama penuh serta alamat anda di ezadmcr@gmail.com untuk urusan pengeposan voucher...cepat emelkan detail, cepat la voucher ni dipos...hee...terima kasih...


NOTA SKYTECH : 

Kalau ada rezeki lagi mungkin aku akan buat lagi lain kali...hee

**Terima kasih kerana membaca entri Pemenang 3 Voucher KRR Muffins

12 comments:

  1. Voucher berapa RM ni bro? Tahniah pada pemenang.

    ReplyDelete
  2. Eh gua menang ye..haha..thanks bro.

    ReplyDelete
  3. Yesss...berjaya jugak.
    Yummmm...muffin oo muffin...come to papa...thanks bro. Will mail you ASAP.

    ReplyDelete
  4. CHECK UR EMAIL ! =)

    already send ^^
    yummy2 x sabar nk makan muffin huhu

    ReplyDelete
  5. kamu ada simpan satu lagi kan?bagi kat akak..capat!!!hahaha...

    ReplyDelete
  6. @ProfHariz : lebih kurang RM15 untuk setiap voucher tu...

    ReplyDelete
  7. @Hafiz Rahim : tahniah bro...ada bakat karang pantun rupanya...hehe

    ReplyDelete
  8. @diana : yang ada kat saya sekarang ni cuma 3 je kak..yang lain tengah menyorok...haha

    ReplyDelete
  9. Melepas aku, asal aku tak tau ni haha..tahniah kpd pemenang..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mei 2017

Alexa Rank Ezadskytech.com