Tuesday, 31 May 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

31 Mei HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA
''Say NO to cigarette"


,Aq memang menyokong 110% HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA ni... dan lebih baik lagi kalau hari-hari macam ni sebab aq memang anti dengan semua yang berkaitan dengan rokok... 

- - "AKU KATA TAK NAK, TAK NAK LAA !! " - -


,Haa... tengok tajuk je da tahu kan yang aq ni bukan perokok... sebab aq takkan habiskan duit untuk benda yang tak BERFAEDAH langsung ni... aq lebih rela simpan duit aq daripada aq BAKAR duit aq tu... ada juga la faedahnya.. 

,Aq TAKkan pernah cuba untuk merokok sebab aq tahu merokok tu lebih banyak KEBURUKAN dan KEBAIKAN..... betul kan...?? Abah aq sendiri pun tak merokok.... ni lagi aq nak sentuh rokok tu.... bapa borek anak rintik la kan... huhu~

,Aq rasa tak perlu aq jelaskan betapa banyaknya keburukan daripada aktiviti tidak sihat ni... link ni akan menceritakan segala-galanya... cuba KLIK SINI !



NOTA KECIL :

,PERINGATAN ! kepada perokok TEGAR diluar sana... hentikan segera aktiviti tidak berfaedah anda sebelum terlambat kerana disebabkan anda... orang disekeliling anda yang tidak MEROKOK pun boleh terkena tempiasnya... Say NO to cigarette !!


**Terima kasih kerana membaca entri AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

6 comments:

  1. Salam ,

    Terjah & follow dari Segmen BA

    http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    FB: ALady NamedYanty

    Katakan TAK NAK!

    ReplyDelete
  2. dari blog abg ben...
    jom singgah blog Haris...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    ReplyDelete
  3. @|| A Lady Named .. Yantiey ||

    Waalaikumussalam...

    TQ terjah sini... heee (^^,)

    YA!! katakan TAK NAK !!

    ReplyDelete
  4. @Haris Kaito

    terima kasih sudi singgah sini...
    hee ~

    Katakan TAK NAK pada ROKOK..!!
    ,semangat ni... hahah~

    ReplyDelete
  5. jgn smoking taw....^^

    btw, CAB ade tag izzat kat GA.

    ReplyDelete
  6. @Cik Asma BLuppy

    hee... baik CAB....

    ,mmg tak smoking pon... (^^,)
    ,oh.. yeke... hehe~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com