Saturday, 18 June 2011

.Apa Cerita Semalam..?.


,Fuhh... da dekat pukul 2.30 pagi da ke... serius.. memang cepat betul masa berlalu... Maharaja Lawak tadi pon aq tak sempat nak tengok... sempat tengok pon da nak habis... best ke...?? aq tak tengok lagi ni...haha ~

,Mesti banyak benda yang aq da terlepas semalam... memang aq terpaksa jauhkan diri dari dunia blog sekejap untuk minggu ni... ni pon tengah mencuri ni... bukan mencuri yang tu la... mencuri masa jap menaip entri... heee~

,Pening da aq tengok kertas bertimbun depan aq ni.... haa, nak sambung kerja balik.... takpe la... siap satu entri... yang penting blog aq tak berhabuk... ada juga benda nak dimasukkan.... heee (^^,)



NOTA KECIL :

,Bila la aq dapat lelapkan mata ni... da double triple vision da aq nampak ni... huhu ~


**Terima kasih kerana membaca entri .Apa Cerita Semalam..?.

8 comments:

  1. zana pun xsempat nak tengok maharajalawak ,. padahal memang xdew astro kat umah :P

    *zana perlu kan pertolongan ,. click sini ,.
    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/06/mohon-kerjasame-blogger-sekalian.html

    ReplyDelete
  2. semamal mpunya cite..tk brpa ingt dah..bnyk benda buat semalam..kih kih

    ReplyDelete
  3. tak ada astro hmmm
    tak boleh nak tengok

    ReplyDelete
  4. @Bro ahmad

    kdg2 tv dpn mata pon tak tertengok... heee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com