Friday, 24 June 2011

.Berita Gembira di Pagi Jumaat.

,Wahh... salah satu dari tempat praktikal untuk Latihan Industri yang aq mintak hari tu da bagi respon... Alhamdulillah.... relaks... sabar dulu.... aq diberi tempoh sampah 4 Julai untuk memberikan jawapan... takpe... banyak masa lagi tu... bagi aq fikir dulu....

,Lagipun aq masih tunggu dua lagi panggilan tempat praktikal yang aq pilih tu... harap-harap dapat la panggilan dari dua tempat praktikal tu sebelum 11 Julai nanti sebab tarikh mula praktikal yang telah dijadualkan untuk semua pelajar Latihan Industri bermula 11 Julai nanti.... 


NOTA KECIL :

,Kalau aq lambat mula... lambat la habis nanti.... tapi tak nak la macam tu kan... biarlah semuanya mula dan habis on time seperti yang dijadualkan... Doakan semuanya berjalan lancar ye... (^^,)

**Terima kasih kerana membaca entri .Berita Gembira di Pagi Jumaat.

10 comments:

  1. wahh LI sudah...ha..rilex..mcm biase la budak LI mesti kene buli...yang penting kite mesti senyum dan berhemah+banyak tanye kalo x paham..ia membantu mengeratkan hubugan ngn geng2 keje yang lain..kalo kite tak dapat ngam ngn diorg...kite mesti malas gile nak g keje nanti..wakakak

    ReplyDelete
  2. semoga dapat buat pilihan, hehe XD

    ReplyDelete
  3. Semoga dapat la jawapn daripada syarikat yg lain.

    a ah, better mula pada masanya.. Kalau lewat, nnt kena habis lewat jugak.

    Good luck ye.

    ReplyDelete
  4. @ZIPPO MILLER

    hehe... mintak2 dpt la geng yang boleh ngam... sng sikit... betul tu.. malu bertanya sesat jalan... buat muka tak malu je... hahah~

    ReplyDelete
  5. @sergeant keroro

    thankz keroro walaupun smlm aq nak hack ko.. tu cuma segmen je kan... heee ~

    ReplyDelete
  6. @sha my heart

    hee.. harap2 macam tu la... (^^,)

    yup... kena start on time la.. baru tak kelam-kabut nnt... nnt bila org lain da habis LI..sy tak abis lagi...huu~

    btw.. thankz...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com