Wednesday, 22 June 2011

.Eksperimen Seminggu Da Dapat Hasil.


Lepas seminggu aq buat eksperimen...tadi check la Alexa...Aihh...makin mengecil da rank kat Malaysia tu... minggu lepas 14/6/2011 baru je 3,156... sekarang da naik jadi 2,311...Rank Alexa pon da nak bawah 800k da...erk...biar betul ni...trafik aq bukan kencang pon...banyak lagi blog lain yang trafik dia tak payah cakap la...aq pon tak faham macam mana Alexa ni kira... huhu~


Selasa, 14/6/2011

Rabu, 22/6/2011

NOTA KECIL :

Serius... memang aq tak faham dengan cara pengiraan Alexa ni... =_+


**Terima kasih kerana membaca entri .Eksperimen Seminggu Da Dapat Hasil.

4 comments:

  1. @Chegu Zubir

    yg sy tahu makin kecil no. rank tu... makin OK la blog.. huuh~ entah la... tak faham sgt alexa ni.. baru lagi.. nak kena tanya blogger2 yg da lama dalam dunia blog ni... (^^,)

    ReplyDelete
  2. trafik xkencang sgt pon xpe. bila ade je org singgah kt belog kita ni, ade pembaca setia mkin lame no. tu berkurang la. hiks. tp kalau trafik boom tu sume, lg laju la rank tu naik. huhu. congratz btw. :D

    ReplyDelete
  3. @Tea

    heee.. kalau nak trafik boom tu ambik masa lagi... baru nak merangkak ni... (^^,)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com