Monday, 20 June 2011

.GCB Kembali Lagi.


,Fuhh... Grilled Chicken Burger... GCB kembali lagi... setahun sekali tu... heee ~ lama nak tunggu GCB ni muncul kt McD... kali terakhir muncul kat depan mata aq tahun lepas tapi aq tak ingat bila... haha ~ 





NOTA KECIL :

,Boleh la layan GCB masa tengok BUJANG SEPAH LALALITAMPLOM kejap lagi... setengah jam lagi ni... sempat lagi nak beli ni... heee ~


**Terima kasih kerana membaca entri .GCB Kembali Lagi.

6 comments:

  1. Nampaknya awak memang minat dengan McDonald lah ni? Saya tak pernah pergi atau pun rasa makanan kat situ. Sedap ke? Kalau sedap saya nak cuba juga makan^^

    ReplyDelete
  2. @Nurul Zakira

    kdg2 je pergi.. tu pon kalau ada yg menarik kt McD tu... heee ~

    GCB.. boleh tahan la... hee~ tp tak tahu org lain mcm mana pulak... ehhe~

    ReplyDelete
  3. tp saya lagi gila kat prosperity.. arghhh..

    ReplyDelete
  4. @Senorita

    prosperity lg best... pedas2 pon nak habiskan makan jgk... hehe~

    ReplyDelete
  5. memang sedap..saya dah bantai dah..hehe.

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  6. @NasZ

    tahu takpe bro...bukan selalu kan... setahun sekali... heee ~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com