Saturday, 25 June 2011

.Lamborghini Gallardo Terkecil Di Dunia.

,Salam pagi Sabtu..

,Haa...  pagi-pagi lagi aq da berangan nak beli sebiji Lamborghini Gallardo... tapi tengok tajuk macam tak masuk akal pon ada kan... heee.. ada ke Lamborghini Gallardo terkecil di dunia... dimensi Lamborghini Gallardo ni 10.5 inci panjang, 4.5 inci lebar dan 3 inci tinggi... erk.. nak tengok macam mana rupa Lamborghini Gallardo sekecil tu... haa, tengok ni... tuu... gambar yang kat bawah tu...







,Ish... LEGO rupanya... patut la kecik je spesifikasi Lamborghini Gallardo ni... Lamborghini Gallardo LP560-4 merupakan salah satu set LEGO yang paling disukai... Rekaan model Lamborghini Gallardo yang berskala 1:17 sangat terperinci dan menyerupai ciri-ciri sebenar kereta Lamborghini Gallardo dengan pintu pembukaan dan penutup enjin yang mampu memberikan keseronokan kepada si pembeli.. 



,Dimensi model kereta Lamborghini Gallardo yang saiznya 10.5 inci panjang, 4.5 inci lebar dan 3 inci tinggi ini mengandungi 741 keping model yang berskala 1:17 dan termasuk tahap Lamborghini sebenar untuk kelihatan lebih realistik...



NOTA KECIL :

,Kalau macam ni... mampu la aq beli Lamborghini Gallardo sebijik... nak beli yang betul-betul punya tak mampu... dapat model LEGO pon jadi la... heee ~


**Terima kasih kerana membaca entri .Lamborghini Gallardo Terkecil Di Dunia.

13 comments:

  1. cumil juga lamborghini ni..

    sesuai untuk racing..

    ReplyDelete
  2. haha! ur rite..

    lego pun lego la..yg penting ade nama lamborghini!!! xp

    ReplyDelete
  3. sukak lamborghini~~~~~~~~~~~~~~ tp xsukak yg ni sukak yang mcam batman punya tu^^

    ReplyDelete
  4. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    ReplyDelete
  5. @Rahmad

    haha... belum start racing da bersepah da satu2 komponen...

    ReplyDelete
  6. @ArulchelseA

    heee... mesti engat Lamborghini betul kan... (^^,)

    ReplyDelete
  7. @sergeant keroro

    cuba try keroro pakai Lamborghini... tkkn asyik nak pakai kapal angkasa jer... hihi~

    ReplyDelete
  8. @Teenager Housemaid

    yup... janji ada Lamborghini sebijik parking kat rumah... hahah~

    ReplyDelete
  9. @el-janna

    hee... OK pe... lagi smart dr kereta batman... hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com