Thursday, 30 June 2011

.Laptop Paling Unik.


,Wahh... unik sangat ke bentuk laptop yang aq nak tayangkan ni.... heee... setakat ni memang aq tak pernah lagi laptop rekaan seunik laptop ni.... laptop yang ada di pasaran di semua rekaan lebih kurang sama cuma setiap jenama ada keunikan dan kekuatan masing-masing...

,Macam aq sekarang ni... guna laptop ACER... janji boleh guna nak buka blog, buka FB, buat assignment da kira OK la tu kan.... kalau da kerja nanti, boleh la nak guna jenama yang baik punyerr... sekarang ni guna je selagi belum rosak... haaa... da lari topik ni.... OK.... laptop paling unik.. jeng... jeng... nak tengok ke... ? adehh... potong stim la... ni dia... MOONLIGHT LAPTOP...


,MOONLIGHT Laptop hanya satu konsep tetapi mungkin satu hari nanti untuk menjadikannya kenyataan tak mustahil kan sebab kemudahan teknologi semakin canggih... Keunikan rekabentuk konsep ini adalah mempunyai dua skrin melengkung...



,Paparan yang bawah adalah skrin sesentuh dan boleh berfungsi sebagai tetikus atau menjalankan OS mini di latar belakang atau hanya di lampiran di skrin yang lebih besar...




Sumber : geeksailor.com



NOTA KECIL :

,Rasanya korang nak beli tak laptop ni kalau satu hari ada jual di pasaran...? heee ~


**Terima kasih kerana membaca entri .Laptop Paling Unik.

10 comments:

  1. adeh! rase2nye sume bnde lepas ni melengkung..
    aahah..

    skang ni.handphone pown ade yang melengkung kan? grr...

    *cantik juga laptop tuu.. nak beli lah..(brangan je dulu)

    ReplyDelete
  2. mahal kot!! heheheh but smat ahh :)

    ReplyDelete
  3. smart gk shape laptop ni..

    ReplyDelete
  4. cantik..memang cantik gillerrr.=)

    ReplyDelete
  5. @adeque

    hehe... tu la.. macam nak beli je satu kan...

    ReplyDelete
  6. @ct-kama

    memang nak cari laptop unik macam ni... heee~

    ReplyDelete
  7. @MyMye MyMya

    bosan dengan rekaan laptop skrg... ni baru unik... hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com