Tuesday, 7 June 2011

Mana Lagi Bagus?


,Sejak dari dulu lagi aq memang pengguna Kaspersky ni... da dekat 3 tahun aq pengguna tetap Kaspersky Internet Security ni... pada pendapat aq, memang takde masalah la bila guna Kaspersky ni.. berbaloi dengan harga yang aq bayar untuk perkhidmatannya menjaga keselamatan laptop aq dari serangan virus-virus yang terlalu banyak dalam dunia siber serba canggih ni..




NOTA KECIL :

,Mana lagi bagus... bila tengok kat senarai antivirus terbaik 2011.. Kaspersky di tangga yang ke-2... nak tahu antivirus mana yang menduduki tempat pertama... haa, ni dia.. Bitdefender.. huh.... aq tak pernah guna ooo... 


...Entah la... aq tak pernah guna... aq tak tahu mana lagi bagus... pendapat anda...??


**Terima kasih kerana membaca entri Mana Lagi Bagus?

4 comments:

  1. saya pun guna Kaspersky jugak ^__^

    ReplyDelete
  2. @nurul afika

    sama la... jenama yang macam tk pernah dengar mmg jarang guna... hehhe~

    ReplyDelete
  3. pendapat cik suha ialah tiada pendapat (^_^)

    erk bengang x?hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com