Monday, 13 June 2011

.Oblong.. Apa Benda Tu..?.


,Burger Oblong... pernah cuba...?? 

,Rasa macam nak makan oblong pulak hari ni... haa.. kat satu tempat ni ke yang aq rasa burger oblong dia paling murah tapi rasa dia memang tip top macam Prosperity Burger kt McD... 

,Lokasi dia kat Taman Sri Gombak... depan 7-Eleven... memang selalu penuh je kat situ... padahal dekat sangat dengan McD tapi kedai burger ni tetap penuh... dalam pukul 3 petang da buka... servis pon cepat je.. tu yang aq suka..


,Sempat lagi aq update entri nak promote kedai burger ni kan... aq tak dibayar royalti ye untuk promote kedai burger ni...  haa, jemput makan ye... hehe ~


**Terima kasih kerana membaca entri .Oblong.. Apa Benda Tu..?.

22 comments:

  1. sedap2...dh penah mkn....huhu
    terliur le plak...haihhh

    ReplyDelete
  2. wah sedapnyer...belanja la cik Am satu..:D

    ReplyDelete
  3. ada yang cakap sedap oblog ni jika dibandingkan ngan burger biasa...
    tapi tak pernah beli lagi...
    saiz dia lebih kurang macam burger prosperity mekdi...

    ReplyDelete
  4. oblong ape nie???
    sedapnye...
    lapor oblong kambing la pulak..
    ^_^

    ReplyDelete
  5. salam singgah... erkk... apsal setiap mula ayat ada koma? erkkk.. pelik.. hehe

    ReplyDelete
  6. adoi..sedapnya oblong...lama xmkn...terliur plak

    ReplyDelete
  7. @solomolo

    aah... rasa dia boleh tahan la.. cuba la try solo... mmg lepas tu mencari lagi...
    yup.. memang saiz dia macam prosperity McD...

    ReplyDelete
  8. @TeAqArH

    oblong daging.. terbaik!! (^^,)
    erk... ramai da terliur ni.. hehe~

    ReplyDelete
  9. @miss cloudy

    hehe... saje..tp tak tahu la ada blogger yg da buat macam ni... mungkin senang orang nak engat kot kalau cara tulis entri sy ni pelik sikit... hehe~

    ReplyDelete
  10. @ArulchelseA

    sedap sehingga tak cukup 1.. macam nak makan lagi.. hehe~

    ReplyDelete
  11. @Fad

    sy pon sebenarnya lama tak makan oblong... tiba2 rasa nak makan pulak... hehe~

    ReplyDelete
  12. dah la tengah lapar niee..

    aaaa sadisnyeee...!

    ReplyDelete
  13. @Senorita

    hehe... sory la kalau gambar oblong ni membuat semua terliur... (^^,)

    masih lapar ni.. wahaha ~

    ReplyDelete
  14. lebih baik tolong prosperity malaysia...

    ReplyDelete
  15. pehh. oblong sedap sehh. macam prosperity burger.

    ReplyDelete
  16. @Tea

    betul3...lama da ni tak makan oblong..prosperity burger raya cina je baru leyh jumpa kan tea...hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com