Wednesday, 6 July 2011

.Aku Di London Ke Ni?".


,Fuhh... sampai jugak akhirnya kat Seremban... buka laptop dulu... tengok jam je da pukul 11.28 malam... laju betul masa bergerak... kalah LRT tu.... LRT pon aq tak pernah naik... laju ke? heee... 

,sejam aq kat highway...sejuk dia bukan main... da macam naik Genting Highlands da aq tadi... jalan berkabus.... ke aq kat London ni... haha~

,Deruan angin yang sepoi-sepoi bahasa buat mataku rasa mengantuk... perghhh... tiba-tiba bahasa sastera pula keluar malam ni... aq memang suka suasana malam macam ni... sejuk pun tidak panas pun tidak... best je... rasanya kalau sampai JB pon aq tak kisah kot... heee...

,Jom berblogwalking kat blog lain... hee ~ peace !! (^^,)V


NOTA KECIL : 

,Erk.... esok result da keluar.... ohh! tak tidur malam ni... huhu~


**Terima kasih kerana membaca entri .Aku Di London Ke Ni?".

8 comments:

  1. hahaa ! dah tadi ingat betul2 kat london :)

    ReplyDelete
  2. @tia @ Ini Kisah Tia

    haha... betul la kat London... cuma tak sempat amik gambar je tadi... haha~

    ReplyDelete
  3. @sergeant keroro

    haha... ko jgn buat aq tambah cuak...

    btw, thankz bro.. =D

    ReplyDelete
  4. sejam kat highway?pegi mane?haha..

    huhuhu cuak la esok ek?jangan nangis sudah ye?haha.. =p

    ReplyDelete
  5. @Suhazli

    haha... pergi seremban... jumpa member...

    cuak da ni... huhu (^^,)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com