Thursday, 21 July 2011

Malam Penentuan


,Haaa...hanya tinggal beberapa jam je lagi sebelum perlawanan antara pasukan Malaysia Vs Chelsea...ada yang da terasa kehangatannya ke..? heee...walaupun aq tak berapa minat bola sepak ni...tapi aq akan tetap sokong pasukan negara..Malaysia...haha...

Malaysia..!! Go Malaysia !!


NOTA KECIL :

,Hari ni stadium mesti penuh dengan penyokong The Blues kan...? tapi aq tetap sokong Harimau Malaya...huhu...

**Terima kasih kerana membaca entri Malam Penentuan

22 comments:

  1. kb sokong malaysia la..hehehe

    ReplyDelete
  2. @kotak bulat

    haaa...bagus3..ada geng ni...heee~
    tak sabar da ni nak tgk Malaysia Vs Chelsea malam ni..heee~

    ReplyDelete
  3. @Cik Aan Nabihan

    yeahhh..!! Go Malaysia!!
    ,nak tengok team Malaysia mengaum kat stadium bukit jalil malam ni..(^^,)

    ReplyDelete
  4. kasi gegar pasukan malaysia..gogooo malaysia..:)

    ReplyDelete
  5. @Bro ahmad

    yeahh..kasi gegar sikit stadium malam ni...heee~

    ReplyDelete
  6. yeahh, harimau malaya boleh ! hihi :)

    ReplyDelete
  7. sokonglah malaysia. go malaysia go. :)

    ReplyDelete
  8. @GaRy™

    tgh semangat ni..go Malaysia !! hee~

    ReplyDelete
  9. @Tea

    woohhooo...go team Malaysia!! hee~

    ReplyDelete
  10. @Suhazli

    haha...biarlah aq sekadar memerhati je...(^^,)

    ReplyDelete
  11. chelseaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kih kih

    ReplyDelete
  12. @ArulchelseA

    haha...penyokong kuat chelsea da turun da...huhuh~

    go Malaysia!!

    ReplyDelete
  13. @sergeant keroro

    haha...baru punyerr...lepas ni boleh la gabungkan team malaysia dgn chelsea...haha~

    ReplyDelete
  14. walaupun tea tak layan bola, tetap sokong harimau malaya.


    p/s: header tea pn ade rimau tau. :P

    ReplyDelete
  15. @Tea

    sama la tea...den pon tak minat sgt bola ni...haha..tp tetap sokong harimau malaya...heee~

    p/s : harimau tu cute sgt..tak garang...heee~

    ReplyDelete
  16. haha. dah ramai ckp rimau tu tak garang. haha. xDD

    ReplyDelete
  17. @Tea

    haaa...buat la macam harimau yg maybank punyer tu..baru la garang sikit...haha~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com