Thursday, 21 July 2011

Sarapan Awal Pagi

Selamat pagi...

,Haaa...pagi semalam aq baru buat entri pasal sarapan pagi kan...heee...pagi ni da sarapan ke belum...? Jom sarapan...waahhh...sarapan berat sikit pagi ni...semalam setakat minum air je...OK la dari takde kan...haha...

Nasi lemak Oh! nasi lemak....tapi jangan makan selalu...sesekali tu boleh la...heee...aq pon da lama tak makan nasi lemak ni...ada la 2-3 hari lepas kalau tak silap aq...(^^,)


,Haaa...sejak aq buat entri pasal sarapan pagi tu semalam...asyik terfikir je nak sarapan pe...haha...sebelum ni bukan main susah aq nak sarapan.... =D


NOTA KECIL :

,Hee...selamat menjamu selera sarapan pagi korang ye...^^,

**Terima kasih kerana membaca entri Sarapan Awal Pagi

38 comments:

  1. sarapan kita sama laaa...

    nasi lemak!hehehee...

    makanan orang malaysia!

    ReplyDelete
  2. pagi bro!..jom lepak warung dlu mkn nsi lemak..heee..

    ReplyDelete
  3. tak teringin nak makan sarapan la. macam mana eh? hahaha :p

    ReplyDelete
  4. Sarapan bagus untuk kesihatan ok! Oleh itu sarapanlah setiap hari barulah otak kita semua cerdas pagi2.. Nak buat keje pun laju je bukan lemau mcm biskut.. hehehe Today sis sarapan cornflakes!

    ReplyDelete
  5. izad..nak nasi lemak..selamat menjamu selera pagi2 ni huhuu

    ReplyDelete
  6. saya sarap kuih RM1 dpt 3 ketul. burpppp

    ReplyDelete
  7. @Cik RoSs

    hee...kalau sesekali makan OK la..
    tapi kalau selalu sgt nanti muak pulak...(^^,)

    ReplyDelete
  8. @Luqeem™

    selamat pagi..hee..da kenyang la makan nasi lemak...lepak2 minum boleh la....heee~

    ReplyDelete
  9. @hira

    ambik bau je la ye hira..mesti kenyang nanti...heeee~

    ReplyDelete
  10. @QueeN TerataI

    haa...betul tu sis..tp kalau sarapan pagi berat sgt..nanti ngantuk..

    wahhh...bestnya sis makan cornflakes pagi2...da lama tak makan ni..heee~

    ReplyDelete
  11. @Bro ahmad

    da kenyang pon bro..heee~
    haa..da sarapan ke?

    ReplyDelete
  12. @Lya Colours

    alhamdulillah..mesti kenyang da tu...sampai tersendawa...heee~

    ReplyDelete
  13. hari2 makan nasi lemak tak boleh juga....kakak makan nasi goreng je hari ni

    ReplyDelete
  14. @yatie Awang

    hee..sy takde la makan hari2 nasi lemak ni kak...kdg2 je makan...

    haa..nasi goreng...sedapnya...(^^,)

    ReplyDelete
  15. uikk nasi lamak buah bidara ni..baru lepas ni.. kih kih kih

    ReplyDelete
  16. @ArulchelseA

    hahah...baru lepas sarapan nasi lemak jugak ke...? ^^,

    ReplyDelete
  17. kalau ambil bau nanti, lapar pula. hahaha :p

    ReplyDelete
  18. nasib gua hari2 sarapan ne..haha

    ReplyDelete
  19. zana pose rinie ,. sahor pun minom segelas milo jar ,. malas pulak nak masak ,. heeee

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/is-that-true.html

    ReplyDelete
  20. @hira

    eh..saya ambil bau pon da kenyang tau..hahha~

    ReplyDelete
  21. @muz

    sarapan tu sarapan jugak..jgn la dibantai nasi lemak je tiap hari...heee~

    ReplyDelete
  22. err. apehal masuk sini asik nampak makanann? grrr. dh kenyang pn jd lapar. dh lama gila tak makan nasi lemak. =.=

    ReplyDelete
  23. @Nur Syazana Mohammed Sani

    hee..yeke..selamat berbuka nanti ye zana...(^^,)

    ReplyDelete
  24. @Tea

    haha...saje nak buat tea lapar..ahaksss...heee~

    ReplyDelete
  25. ari ni kb mkn nsi lemak.. tambah ayam... terbaik!

    ReplyDelete
  26. @kotak bulat

    perghhh..tambah ayam..makan nasi lemak biasa je tadi...haha~

    ReplyDelete
  27. tak boleh jd ni. haishh. adehhh, kenyang. *tetiba.

    ReplyDelete
  28. @Tea

    haha...lepas ni gambar makanan pe lagi ye nak letak...heeee~

    ReplyDelete
  29. lapar lak aq baca entri ni~.. T___T

    ReplyDelete
  30. @GaRy™

    sabar gary...aq pon turut lapar ni..hee...

    ReplyDelete
  31. @sergeant keroro

    aq ni jarang makan berat2 kalau pagi2 ni..
    kdg2 je terasa nak sarapan...baru la makan nasi lemak..hehe~

    ReplyDelete
  32. hahahah. nak kena lah dia ni. jangan bulan pose buat camni sudah. terliur nanti. xDD

    ReplyDelete
  33. @Tea

    haha...tgk gambar pon boleh terliur ke tea...heee~

    ReplyDelete
  34. haha boleh pe. tgh pose memang konfem laa. lg2 lak sedap. xDD

    ReplyDelete
  35. @Tea

    bulan puasa kena kurangkan letak gambar makanan siang2..kesian nanti yg tengok gambar tu..heee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com