Wednesday, 6 July 2011

.Wordless Wednesday #6. Cuba Teka?



NOTA KECIL :

,Aq nak buat segmen ringkas hari ni... hee... tak payah buat entri... teka je... cuma perlu teka mana satu hak milik aq... sila tinggalkan jawapan di bahagian komen... tutup pukul 3 petang ni...

p/s : sorang sekali je boleh teka... hee... selamat mencuba...  peace !

**oleh sebab belum ada yang dapat teka lagi... aq buka segmen sampai pukul 6 petang ni... (^^,)

**Terima kasih kerana membaca entri .Wordless Wednesday #6. Cuba Teka?

19 comments:

  1. mengikut firasat aku 5 dari kanan

    ReplyDelete
  2. 3 dari kanan..(putih)

    pe hadianye ni..kih kih..

    ReplyDelete
  3. no 3 dari kanan?
    nah wordless aq >
    http://syazoneznat.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4.html

    ReplyDelete
  4. takde dalam gambar..hahaha

    ReplyDelete
  5. @nurfatiha blacky

    awak rasa cmtu ke.. heee~ entah la... nak bagi jawapan pon segan ni... heee~

    ReplyDelete
  6. mesti yg no 2 dari kanan..btl kn..?

    ReplyDelete
  7. teka jap ea..

    no 6 dari kanan??

    ReplyDelete
  8. bru je nk teka 2dr kanan tp nmpk sgt dh salah kan...no 8 dr kanan???hehe

    dtg dr segmen freaky...tq n selamat brkenalan...dh follow awak..>_<

    ReplyDelete
  9. @ekin tajudin

    haaa... hampir tepat tapi jauh lagi tu... hee~

    salam perkenalan...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com