Tuesday, 16 August 2011

"Dua Tahun Kita Bersama"


Haa..hari ni 16 Ogos 2011 genap da dua tahun kita bersama...susah senang kita sentiasa bersama...sekali pon kita tak pernah bertengkar kan pon walaupun sebentar...

...aq masih ingat lagi hari pertama kita bersua muka...kalau tak silap aq masa tu 10 Ogos 2009...aq hanya mampu tersenyum dan lihat dirimu dari jauh je..masa tu masih tak berani lagi nak tegur..nak luahkan perasaan gembira ni bila dapat berjumpa dirimu...

yela..baru pertama kali jumpa kan...segan...hee..

Akhirnya..setelah seminggu aq pendam perasaan ni...dup..dapp..duupp..dapp...akhirnya aq beranikan diri nak mendekati dirimu...nak mengenali dirimu dengan lebih rapat...pejam celik kejap je da dua tahun kita bersama kan...pada tarikh ni la kita berkenalan dua tahun lepas kan...


"SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KEDUA LC135 KU.."




NOTA KECIL :

..entri lain dari yang lain sikit tengah malam ni..haha ~

**Terima kasih kerana membaca entri "Dua Tahun Kita Bersama"

41 comments:

  1. fyqa xde lesen motor tp teringinn nak bawak haha

    ReplyDelete
  2. ayat jiwang~~~ dilamun cinta eh? ayokkkk.. hahaha :p congrates dah 2 tahun! semoga berkekalan :p

    ReplyDelete
  3. igt entri ape la tadi :)

    selamat ulang tahun LC135 ^_^

    ReplyDelete
  4. HappY BirthdaY LC135.. Ha...Ha..

    Smoga LC135 panjang umur bersama dgn tuannya... SEntisa membawa tuanya kemna sahaja.. Asalkan ke jalan yg benar... Hu.. Hu.,.

    AMIN

    ReplyDelete
  5. @iMah

    kejap je da dua tahun..rasanya macam baru semalam je keluar kedai motor ni..huhu~

    ReplyDelete
  6. @Princess Feyqa

    hee..buat la lesen motor..tak susah..senang je..:)

    ReplyDelete
  7. @hira

    haha..tengah2 malam ni kan kadang2 tak betul sikit..heee~

    thankz hira..(^^,)

    ReplyDelete
  8. @KhAiReDzAiMy

    thankz bro...

    da lama berkhidmat dengan aq ni..hee..dia tahu nak bawa aq pergi mana..(^^,)

    ReplyDelete
  9. @Luqeem™

    malam2 ni fius rosak sikit..tu yang keluar entri macam ni..haha~

    ReplyDelete
  10. tapi entri saya pun cinta malam ni. adakah ini satu kebetulan? =___= haha :p

    ReplyDelete
  11. hahaha LC tuu.. memang sayang la kan

    ReplyDelete
  12. @hira

    haha..kebetulan je tu hira..hihi~

    ReplyDelete
  13. @Freaky

    sape tak sayang moto kan bro..lagi2 kalau da lama dgn kita..(^^,)

    ReplyDelete
  14. haha.

    pakwe yg sejati ni. siap buat entri untuk lc kesayangan tu. ;)

    ReplyDelete
  15. Salam... Selamat Bersahur...

    Aq ada tag ko... harap-harap dapat joinla GA nie...

    http://babat87.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    Thanks...

    ReplyDelete
  16. tahniah..
    aku ngan moto kriss aku dah renggang skarang.. dah tak macam dulu.. smenjak persona datang dalam hidup aku nie, kriss aku tinggalkan.. ish2.. haha

    ReplyDelete
  17. @KhAiReDzAiMy

    Salam..Selamat bersahur bro..(^^,)

    Kalau sempat aq join ye.. :)

    ReplyDelete
  18. @Dzarief Zuhdi

    da ada orang baru memang la..yg lama ditinggalkan..haha~

    ReplyDelete
  19. @aimie amalina

    kalau bezday lc ni bukan bulan puasa..da lama da bawak g jalan2..sbg hadiah..haha~

    ReplyDelete
  20. untunglah pakai LC, aku pakai ex5 jek. HAHA

    ReplyDelete
  21. wahhh bermanja sakan nampak dengan lc sendiri... hehebe



    wahhh bermanja sakan nampak dengan lc sendiri... hehebe

    ReplyDelete
  22. @sergeant keroro

    moto mana2 sama je bro...hehe..janji boleh menyelit bila jammed..haha~

    ReplyDelete
  23. @Wanz Mejuez

    haha..tengah malam biasa la..mood pelik2 sikit..kah3~

    ReplyDelete
  24. amboi... tuk moto rupenye..ingt kan awek..grr~
    ;p

    ReplyDelete
  25. @Cik Asma BLuppy

    nasib baik sy taip entri tu pendek je..kalau taip panjang lagi mesti geram kan sebab gambar sy letak bawah2..heee~

    ReplyDelete
  26. ala romantiknye... nan moto pun..hahaha

    ReplyDelete
  27. @SoLy SoLicious

    ahaa..biasa la tu..dgn moto pon boleh romantik2 pe...hee~

    ReplyDelete
  28. bila tengok ambik gambar moto macam ni teringat adik kat rumah...selalu sgt ambik gambar moto cam ni juga sayang sgt dgn LCnya...

    ReplyDelete
  29. lsen pun takder ..
    bkn tu jer ..
    moto pun xthu bwk.
    bonceng pandai lar .. ^^,

    ReplyDelete
  30. wewitt.. LC.. tea punya motor dah kena jual.. lalala~ haha.. *kisah lamA*

    ReplyDelete
  31. @miezah

    hee..bonceng sy pon pandai..kena la belajar sikit2..(^^,)

    ReplyDelete
  32. @Edy Fee

    kalau mood tengah rajin mmg selalu cuci..kalau da dtg malas dia mmg berminggu2 la tak basuh..

    ReplyDelete
  33. @Tea Dno

    baru nak ajak seremban-senawang..haha~

    ReplyDelete
  34. saspen je..ingatkan sape la td..rupa2nya motor..ngee~~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com