Tuesday, 9 August 2011

Nak Mandi Ke Tak?


Haa..selamat pagi..hari ni da masuk 9 Ramadhan 1432H..huhh..bestnya dapat lelapkan mata kejap tadi..hee..kejap pon jadi la..da set alarm da pukul 7.55 pagi..tapi dekat pukul 8.15 juga baru bangun...kesian alarm fon aq tu "menjerit" pagi tadi nak kejutkan aq...


"Nak mandi ke tak ni..sejuk kot..grrr.."

..haha..sejuk pon sejuk la..mandi je..tapi kalau mandi pagi kat kawasan kampung lagi sejuk dia bukan main..hee..mandi pagi tu yang buat segar badan tu..ada yang tak suka mandi pagi ke..hee..

"SELAMAT PAGI Warga Blogger"



NOTA KECIL :

...oo..ada yang tidur lagi ye..sebelum aq jirus korang dengan air..baik korang bangun..haha..

**Terima kasih kerana membaca entri Nak Mandi Ke Tak?

39 comments:

  1. salam ramadhan...my 1st segmen cikgu join from ur blog..hehehe..

    ape daaa...mandi la walau sejuk...cikgu suda disekolah, mengajar murid dalam on9..hik3..

    p/s: nak kentang gorang kena rajin mandi..hik3..

    ReplyDelete
  2. kelas pukul 4 petang. apa lagi. tidur balik lah. haha

    ReplyDelete
  3. kita bangun kol 7.30 tadi. gila malasss. huwaaaa

    ReplyDelete
  4. hah!!! 7.55 bahagianya...k.aina hari minggu pun 6.30 dah kira lewat...huhuhuuu...

    ReplyDelete
  5. saya pun bangun pukul 8.15 =_______= tiru je. hampeh. haha :p

    ReplyDelete
  6. Bekalan air terputus lar bro. Macam mana nak mandi pagi ni? HUHU. =,=

    ReplyDelete
  7. toksah mandilah. bukan orang tau. haha :p

    ReplyDelete
  8. haha..xyah la bro...kalu x,xbujang la.. :D

    ReplyDelete
  9. selamat pagi!!!
    aq bangon jam 12.23.. muahahahaha...

    ReplyDelete
  10. mandi , jangan tak mandi plak kan .. hehe

    ReplyDelete
  11. @CikGu Ma

    salam ramadhan cikgu ma..thankz sbb join segmen dulu..hee..

    mmg kena mandi..sejuk pon sejuk la..hee~

    sempat lagi on9 ye cikgu..

    ReplyDelete
  12. @sergeant keroro

    best la ko dpt tidur pagi2..boleh bangun lewat sikit..huhu~

    ReplyDelete
  13. ini malam suda mandi ka???kalo x cikgu denda awk, kira bulu kucing..hik3..

    ReplyDelete
  14. @Lya Colours

    rasanya macam awal je lagi kan..kan best kalau masuk kerja lewat sikit..hee~

    ReplyDelete
  15. @JunAina

    lepas sahur tadi tak tidur la kak..terasa macam ngantuk pulak pagi tadi..tu yang tidur kejap..(^^,)

    ReplyDelete
  16. @hira

    haha..sape tiru sape ni hira..heee~

    ReplyDelete
  17. sempat ag dia lelapkan mata..aduhai..

    ReplyDelete
  18. mandi pagi best laa.. memang penah jumpa orang tak suka mandi pagi ni.. kinda pelik tengok diorang.. hohoho..

    ReplyDelete
  19. @siti kektus

    haha..tahu kot..100m org da bau da..sebab..? tak mandi pagi..hee~

    ReplyDelete
  20. @Atiqah Sa'ahiry

    tak tahan la..kena tidur jugak...kejap pon jadi la..

    ReplyDelete
  21. @asamasin

    haha..kena gagahkan jugak la mandi pagi ni..

    ReplyDelete
  22. @syarifahsidrus

    haha..ambil masa pulak..takpe la..sejuk pon sejuk la..hee~

    ReplyDelete
  23. @KuNanGKuNanG

    haha..mane ada busuk..deodoran kan ada..tak dapat detect punya kalau tak mandi..hee~

    ReplyDelete
  24. @GaRy™

    tu bukan selamat pagi da bro..
    haa..tu da selamat tengahari da..haha~

    ReplyDelete
  25. @iPai

    haha..mandi pagi mesti kot bro..baru segar sikit..hee~

    ReplyDelete
  26. @FARIZA AINA

    hee..ngantuk sangat..tu yg tidur kejap tu...

    ReplyDelete
  27. @Tea Dno

    haha..sejuk kot nak mandi pagi2..lagi2 kalau lepas subuh..lagi la sejuk..hee~

    ReplyDelete
  28. aku tak tidur lepas subuh. baik kan? baik kan ? hah sudaah. memuji diri sendiri -.-' haha

    ReplyDelete
  29. @fatin syahirah :)

    tahan ye tak tidur lepas subuh..hee..kalau sy mesti dalam pukul 10 je da ngantuk nanti..hee~

    ReplyDelete
  30. memang sejuk, tapi ala.. bedal je.. kakakaka.. lagi kalau nak pegi kelas, buatnya sampai petang., hoh, takkan tak nak mandi kan?

    ReplyDelete
  31. @Tea Dno

    memang kena tahan jugak la walaupun sejuk mana air tu..mandi je..hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com