Friday, 5 August 2011

Salam Pagi Jumaat..


Salam pagi Jumaat..

Haa..ada yang bangun ke awal pagi ni..? Mesti tengah syok tidur lagi ni dibuai mimpi..

hee..pagi ni langit cerah je..tenang je aq rasa..dari sahur tadi aq rasa sejuk semacam je..tak pernah pula aq rasa sejuk sampai macam tu..siap menggigil lagi masa sahur tadi..

haa..ada sape yang tak sahur ke tadi..? hee..

...dari sahur tadi aq tak tidur lagi ni..kan best kalau dapat tidur kejap ni tapi..hee..pedulikan la semua tu..da la asyik tak cukup tidur je..sebab tu la asyik menguap je...baik aq sambung tidur kejap..nanti takde la asyik menguap je bila kat pejabat..haha..

tapi yang peliknya..serius ni,bila aq menghadap laptop atau PC kat rumah..takde pulak asyik menguap je..haa..tu yang aq hairan ni...? (^^,)

ishh..panjang sangat aq menaip ni..nak buat entri ringkas je..terpanjang la pula...nak sambung zzzzzz kejap..hee..


p/s : ...Alhamdulillah..da 900..terima kasih semua..


NOTA KECIL :

.hee..nak lelapkan mata kejap ni...zzzzzzzz..kejap je da lena..haha..

**Terima kasih kerana membaca entri Salam Pagi Jumaat..

39 comments:

  1. tak lme lg 1k.. pstu wat knduri tau

    ReplyDelete
  2. pinjam sikit 900 tu. hahaha! tidur2, kurangkan menguap masa kerja. :)

    ReplyDelete
  3. siapa yg tak suka tido. haha krohh krohh<---berdengkur.


    lalalala :p

    ReplyDelete
  4. tu la pasal..kdg2 bila ngadap laptop ilang ngantuk..kih kih kih..

    ReplyDelete
  5. boleh ke nak buat entri pendek...hahaha...

    hujan...sejuk...tido = besttttt...:)

    ReplyDelete
  6. tahniah da 900 followers...

    slaloo sy tdo gak pas subuh time ramadhan ni....tp hr nih x plak, ader keje sket nak dibereskan....tapi x per..sok weekend ..yeah !

    ReplyDelete
  7. saya lepas sahur terus tidur sebab semalam tidur pukul 3 pagi. ada hal sikit. fuhhhhhhhhhh.. ngantuk! =_______=

    ReplyDelete
  8. aura di rumah dan pejabat lain..hehe

    tahniah dah 100!

    ReplyDelete
  9. lepas ni 1000 la pulak..hehh..tahniah2

    ReplyDelete
  10. perhh. memang hebat llaaa. dah 900. huhuhu. jauh ketinggalan tea tuh.

    ReplyDelete
  11. Wahhh! Tak lama lagi seribu. Hihi! Congrate :D

    ReplyDelete
  12. salam jumaat penghulu segala hari

    ReplyDelete
  13. @kotak bulat

    InsyaAllah..tak lama lagi..tu pon kalau ada yang sudi follow..hee..tapi takde la sampai buat kenduri ni KB...(^^,)

    ReplyDelete
  14. @Mr.Thinker@Ali

    tak boleh nak transfer la pulak 900 tu bro..hee..penat kalau asyik menguap je masa kerja..

    ReplyDelete
  15. @siti kektus

    kalau boleh nak sambung je tidur..alangkah bestnya berdengkur pagi2..haha~

    ReplyDelete
  16. @ArulchelseA

    bila ngadap laptop tapi ada kerja nak buat takpe..kalau takde kerja ataupun krja tu da siap ke..mmg asyik menguap je la..haha~

    ReplyDelete
  17. @JunAina

    boleh je..takde sape nak marah pon..hahha~

    ReplyDelete
  18. @^^nu[dd]yra^^

    thankz (^^,)

    hari2 tak cukup tidur..bila weekends la dapat backup balik tidur yg tak cukup..heee~

    ReplyDelete
  19. @Lya Colours

    tidur kejap je pagi tadi..sedar2 je da pukul berapa entah..terus bersiap g kerja..hee..

    ReplyDelete
  20. @hira

    kalau tak cukup tidur ni mmg ngantuk dia jgn cakap la..=D

    ReplyDelete
  21. @Luqeem™

    yup..betul tu bro..lain macam sikit aura kat pejabat ni..haha~

    ReplyDelete
  22. @Tea Dno

    atas sokongan rakan blogger yg lain jugak la tea..kalau tak mmg tak dapat jumpa la 900 ni..hee~

    ReplyDelete
  23. @Dianaa

    hee..lama lagi kot diana..(^^,)
    thankz ye =D

    ReplyDelete
  24. @Acik

    eh..ada tambah lagi 2..(^^,)
    thankz..hehe~

    ReplyDelete
  25. yuhuuu hebat la ko ni!!bila la aku nak jdi fofular cam ko eh?hahaha

    ReplyDelete
  26. hahhaha sama la aku... duk depan pc ni macam kena rasuk hantu...
    pejam celik pejam celik dah nk berbuka.. menguap depan pc pun jarang...

    ReplyDelete
  27. @Wanz Mejuez

    haha...tu la pasal..kejap je masa berlalu..sama la dgn aq..bila ngadap lappy kat rumah..takde pon menguap..haha~

    ReplyDelete
  28. aisehh. jap jap lagi sampai lah 1000 tu :) hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com