Monday, 29 August 2011

Selamat Berbuka Puasa 29 Ramadhan


"SELAMAT BERBUKA PUASA 29 Ramadhan"



NOTA KECIL :

Bulan Ramadhan da hampir meninggalkan kita...semoga dapat bertemu lagi di tahun hadapan...

**Terima kasih kerana membaca entri Selamat Berbuka Puasa 29 Ramadhan

23 comments:

  1. selamat berbuka hari ke 29.. Alhamdulillah, sempurna sudah puasa ramadhan kali ni ye :))

    ReplyDelete
  2. peh! enak.. malam ni las kita berbuka. xjumpe dah ramadhan lepas ni. harap boleh berjumpa lagi di thn hdpan..
    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  3. wah wah. nasi ayam! nasib baik dah lepas berbuka. hahaha :p

    ReplyDelete
  4. ehem ehem. saya berbuka dengan juadah untuk raya esok. amacam? lagi syok tak? hahaha :D

    p/s: rendang, ketupat, kuah kacang, dengan lodeh. fuhhhhhh.. sedap! ;D

    ReplyDelete
  5. @Nafisah Ruslan

    hee...sebenarnya berbuka puasa dengan rendang,lemang tu semua..saje letak gambar ni..hee~

    Selamat hari raya..:)

    ReplyDelete
  6. @hira

    haha...wayang je nasi ayam tu..sebenarnya berbuka makan lain tadi..hee~

    ReplyDelete
  7. @hira

    sy pon sama..berbuka dengan rendang,lemang,nasi impit..hee...sedap3..(^^,)

    ReplyDelete
  8. ramadhan da berakhir.. selamat hari raya.. :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya aidilfitri :D

    ReplyDelete
  10. @Ezad Skytech hoho.. grand nya bka posa tue.. hohoi.. amacam raya nie?.. best?
    haha.. *awal pla d tnya.. hehe

    ReplyDelete
  11. @hazz death

    haha..awal betul tanya..raya pon belum lagi bro...

    ReplyDelete
  12. mudah mudahan kite bertemu lagi ramadhan akan datang. ;)

    ReplyDelete
  13. @siti kektus

    InsyaAllah..mudah-mudahan bertemu lagi tahun depan..:)

    ReplyDelete
  14. perghh..sedap giler nasi ayam tu..wuwu~

    ReplyDelete
  15. tp law bukan bulan posa..kadar terluir tu kurang ar..hee..tgk pun xdek perasaan je..laen ar law bulan puasa..hik3

    ReplyDelete
  16. @FARIZA AINA

    haha..memang la..kalau bukan bulan puasa..tak heran da..hee~

    ReplyDelete
  17. 29 ramdhan buka puasa ramai ramai sampai tak muat kat dapur. so berbuka di ruang tamu -.-' haha

    ReplyDelete
  18. @fatin syahirah :)

    mesti meriah kan dapat berbuka ramai2...hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com