Wednesday, 10 August 2011

Selamat Pagi 10 Ramadhan..

Mr Google memang best =D

"SELAMAT PAGI"

Haa..ada yang tidur balik ke lepas Subuh ni? aq pon nak lelapkan mata kejap lagi..hee..

Alhamdulillah..masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan puasa 10 Ramadhan 1432H...fuhhh...terasa nyaman je bila dapat hirup udara yang segar pagi ni...nak taip entri pagi ni pon terasa segar je...(^^,)

..korang sahur tak pagi tadi..? Hari ni catat rekod baru lagi...bangun paling lewat..semua orang da habis makan..aq baru nak terkial-kial nak bangun...bukan main susah nak bangun sahur pagi tadi kenapa entah...hee..takpe la..janji aq bersahur..lagi lambat sahur lebih afdal kan..

Kalau tidur lewat...memang liat la nak bangun sahur kan...haha..

"SELAMAT BERPUASA"


NOTA KECIL :

Fuhh..pepagi buta lagi adik aq da buat aq terkejut..aq kat dalam bilik air..da la pakai baju putih..ada ke tunggu depan pintu bilik air..nasib baik aq tak melatah...kalau tak...habis la..segala macam ayat keluar..haha...

**Terima kasih kerana membaca entri Selamat Pagi 10 Ramadhan..

36 comments:

  1. haha. lelaki pun nak melatah ke ? selalunya kalau melatah ni perempuan. haha. eh, tapi aku tak latah pon. hehe

    ReplyDelete
  2. selamat pagi.. alia tak tido ponggg~

    ReplyDelete
  3. aku tak tido lagi sejak semalam..ni nak kena tido ni..aha

    ReplyDelete
  4. nota kecil yang lucu. haha!

    pagi tadi sahur, aku bangun paling awal. siap kejut mak aku. salah set jam. aku set pukul 4 pg. dem! HAHA!

    ReplyDelete
  5. haha..takot la tu..naseb la xde heart attack..ish3..

    ReplyDelete
  6. eh..mak ketipang gunong meletop!
    hahaha
    selamat pagi 10 ramadhan juge ^_^

    ReplyDelete
  7. hilang macho kalau melatah nnt. hahaha

    ReplyDelete
  8. selamat pagi..kejap je dah nak abis suku 1 ramadhan kan..

    melewatkan sahur sunat..alhamdulillah..jom topup amalan di bulan mulia ni.. :)

    ReplyDelete
  9. hari2 bangun sahur.. lps sahur biasanya mmg tak tido.. nak bersiap pegi keja plak... :)

    ReplyDelete
  10. salam...semoga anda diberikan kerahmatan dlm menjalankan ibadah di bulan yg mulia ni..

    ReplyDelete
  11. slamat berpuasa ke10 jgak.

    adik aku dulu buat cmtu, tp slamat aku ni tak terperanjat.

    ReplyDelete
  12. hahaha...
    adik kamu tu saja nak bagi takut kot.. naseb bangun sahur jugak~

    ReplyDelete
  13. hahaha.. nasib baik tak pengsan.. lalalala..

    ReplyDelete
  14. kite bkal msuk fasa ke 2 dalam ramadhan :D

    ReplyDelete
  15. @fatin syahirah :)

    haa..nanti sy try baling mercun senyap2 kat awak..melatah ke tak..? haha~

    ReplyDelete
  16. @AliaJustea

    hee..da selamat petang pon alia..(^^,)

    ReplyDelete
  17. @H.J

    haha..ko ni burung hantu kot..tak tidur..haha~

    ReplyDelete
  18. @Mr.Thinker@Ali

    haha..terkejut kot..(^^,)
    wahh..awal ko bangun kan..hee~

    ReplyDelete
  19. @FARIZA AINA

    haha..bukan takut la..terkejut je..hee~

    ReplyDelete
  20. @sergeant keroro

    nasib baik aq kuat semangat..kalau tak da gugur da jantung aq pagi tadi..haha..

    ReplyDelete
  21. @Lya Colours

    haha..nasib baik sy ni bukan jenis yg melatah..heee~

    ReplyDelete
  22. @fieha

    tu la..kejap je da 10 hari puasa..
    jom topup amalan byk2 di bulan Ramadhan ni..(^^,)

    ReplyDelete
  23. @QueeN TerataI

    sy pon tak pernah missed sahur lagi..selalunya lepas subuh tidur kejap..hee~

    ReplyDelete
  24. @Luqeem™

    nasib baik mood aq ok pagi tadi..haha..

    ReplyDelete
  25. @dhiera

    macam takde tempat lain nak tunggu..tension pon ada..haha~

    ReplyDelete
  26. @asamasin

    da nak masuk hari ke-11 puasa da kan..selamat berpuasa..(^^,)

    ReplyDelete
  27. @Tea Dno

    tu la..nasib baik la..nak je hempuk2 adik tu..haha~

    ReplyDelete
  28. hahaha :D kesian~ lain kali tidur awal. boleh bangun awal. kesian terkejut. bawa mengucap banyak-banyak. haha :p

    ReplyDelete
  29. @hira

    da cuba da nak tidur awal..nanti tgh malam mesti terjaga balik..haha..

    p/s : nasib baik tak gugu jantung saya...hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com