Monday, 15 August 2011

Sunyi Betul Pagi Ni..



"SELAMAT PAGI"


Selalunya kalau sebelum pukul 8.00 pagi..mesti riuh dengan bunyi alarm fon aq tu..tapi kenapa pagi ni senyap sunyi je..mungkin aq terlupa nak set alarm kot pagi tadi...

"Bangun..cuba tengok jam kat fon tu..da pukul berapa..da dekat pukul 11.00 da?"

Haa..yeke da dekat pukul 11.00 pagi...? Aq masih blur lagi pagi Isnin ni bila bangun awal pagi..dengan mata yang belum terbuka luas lagi..aq pon capai la fon aq...cuba la buka mata nak tengok jam pukul berapa kat fon...

"Erk..serius ni da pukul 10.48 pagi..nampaknya tak masuk kerja la hari ni.."


Tiba-tiba..

Aq pon terjaga dari tidur...tengok luar masih gelap lagi...laa...rupanya aq mimpi je tadi..aq ingatkan betul la da pagi tadi...baru cadang nak cuti je hari ni..haa..masa tu aq pon tengok jam belum pukul 4 pagi lagi..haha...nak sahur pon awal lagi masa tu..sambung zzzzz balik la..hee..

Bangun sahur pon terlajak sikit pagi tadi..tu la..tidur lewat lagi...kan da mimpi macam tu..huhu~

Alhamdulillah pagi ni dapat bangun macam biasa..hehe..takde la terlewat bangun macam dalam mimpi tu..serius..mimpi pagi tadi macam betul je...pernah terjadi kat korang tak? hee..(^^,)



**Terima kasih kerana membaca entri Sunyi Betul Pagi Ni..

45 comments:

  1. tak pernah, tak pernah...hehehehee...
    tdo tak basuh kaki ler tu~

    ReplyDelete
  2. ok ar dah bangun..hehe..jgn terlewat ckup la..makruh..

    ReplyDelete
  3. mimpi pergi kerja padahal cuti pun pernah

    ReplyDelete
  4. selalu ja..

    ingatkan dh buat,tapi,,rupanya mimpi..
    aiyokk~~

    ReplyDelete
  5. hahaha..mimpi xjadi kenyataan, ;p

    ReplyDelete
  6. ada pulak mimpi bangun lambat. wakakaaka

    ReplyDelete
  7. hahaha..Sis bujang dulu...selalu jugak mimpi cam gitu...

    ReplyDelete
  8. Diana pernah! Hahaa! Tapi time budak2 dulu la. Balik sekola, tidur petang. Bangun malam, ingatkan dah subuh. Kelam kabut nak siap pegi sekola. Bila tgk jam, baru pukul 8 malam rupanya. Hahaa! xD

    ReplyDelete
  9. uhuh .. kalau mimpi bangun ni memang sumtin .. heheh

    selamat bekerja bro !! hehe

    ReplyDelete
  10. haha, aku pernah.

    tapi terbalik.

    mimpi bangun awal, padahal dah lambat. ciskek

    ReplyDelete
  11. haha awal benor bangun bang

    ReplyDelete
  12. ish3..dasyat ar..penah je mmpi cmtu..time duk kat tmpat blaja..sbb takot sgt lambat ke kuliah..ngee~ tp skang??hari2 dirasakan indah..dpt menikmati pagi di atas tilam yg empuk..ngee~~

    ReplyDelete
  13. ha..ha..
    mcm2 la..
    rpanya mimpi je..
    he..he..

    ReplyDelete
  14. aq bangun jam 1 tgh hari... tido jam 6 pagi... huahahahaha

    ReplyDelete
  15. @Freaky

    haha..terjaga awal sangat pulak pagi tadi..(^^,)

    ReplyDelete
  16. @FARIZA AINA

    cuak kot mimpi pagi tadi tu..hee~
    haha..suka sgt buat sy jelez kan..huu~

    ReplyDelete
  17. ceceh nk cuti yea..hahaha..kne tipoo nan mimpi le..hihi

    ReplyDelete
  18. @Luqeem™

    memang hari biasa kena bangun awal..hehe~

    ReplyDelete
  19. @Bro ahmad

    haha...pelik2 mimpi ni kan bro..huhu~

    ReplyDelete
  20. @miErah halim

    kalau pernah kena mesti cuak..berpeluh2 bila terjaga dari mimpi..hee~

    ReplyDelete
  21. @saya cello191

    kadang2 sy tak ingat bila mimpi ni..terjaga je terus lupa..ni pagi tadi boleh ingat pulak..

    ReplyDelete
  22. @Cik Bell

    tu la..kalau jadi kenyataan best jugak..dapat cuti..hee~

    ReplyDelete
  23. @Cik Rose Cute

    mesti rasa macam betul je mimpi tu kan sis..hee~

    ReplyDelete
  24. @Dianaa

    kalau tidur petang lagi bahaya tau diana..silap2 fikir bila bangun tu mesti da subuh kan..haha~

    ReplyDelete
  25. @iPai

    aq terkejut kot..tu yg terus terjaga tu bro..haha~

    ReplyDelete
  26. @sergeant keroro

    haha..tu tak best..mesti kelam kabut jadinya kan kero..hee~

    ReplyDelete
  27. @sobri yaacob

    mimpi yg macam real la bro..haha..terkejut aq..~

    ReplyDelete
  28. @GaRy™

    syoknya kalau dapat tido macam tu..haha~

    ReplyDelete
  29. hahaha saje je kau wat gimik kann..
    cuti rupenye...
    agagaga seyes kelaka..

    ReplyDelete
  30. @Far8 budak baik

    haha..ni cerita betul..bukan gimik..yg mimpi tu pon betul la bro..haha~

    ReplyDelete
  31. tak pernah! haha :D cuba bangun macam tu. sure tak bangun sahur nanti. huhu

    ReplyDelete
  32. @hira

    haha..tak nak ikut cadangan awak tu hira..silap2 tak bangun sahur sy nanti..hee~

    ReplyDelete
  33. hayooo
    cam deja vu pulak kan..huuhuhu

    ReplyDelete
  34. @aimie amalina

    hee..tapi Alhamdulillah la pagi tadi bangun awal..tak macam dalam mimpi tu..hee~

    ReplyDelete
  35. hahaha. saya tak suruh pun. saya cuma cakap :p

    ReplyDelete
  36. @hira

    haha...engatkan suruh try betul2..kah3

    ReplyDelete
  37. haha. nasib baik bukan mimpi ngeri. :p

    ReplyDelete
  38. @siti kektus

    tak ngeri pon cuak jugak la mimpi tu..haha~

    ReplyDelete
  39. hehehe.. nasib baik tak lewat, kann... :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com