Wednesday, 21 September 2011

Wordless Wednesday #17 - Anyhow..Anywhere..Anytime..


NOTA KECIL :

Da tiga hari berturut ni..sape nak menjawabnya...haha...
**Terima kasih kerana membaca entri Wordless Wednesday #17 - Anyhow..Anywhere..Anytime..

41 comments:

  1. jeles sbb kat kuching xde gardenia T_T

    ReplyDelete
  2. rilek lah. baru tiga hari berturut. belom seminggu kan. hehehe ;p

    ReplyDelete
  3. sedap ke? tengok je tp belum try, lepas ni tutup le semua makcik2 yg jual wafel tuuu...kikikiii...

    ReplyDelete
  4. Waah.. Macam enak! Tak pernah jumpa lagi.. heheh

    ReplyDelete
  5. owh baru tadi jumpe bnda alah ni..mcm menarik tapi tak terbeli2 lagi..

    ReplyDelete
  6. salam...mesti sedap rasanyakn...mama x pernah rasa lg...:)

    ReplyDelete
  7. sedap ker??tadi jumpa kat koop tapi xbeli takot xsedap..:)

    ReplyDelete
  8. @Kathy Tuah

    haa..yeke takde gardenia kat kuching..?

    ReplyDelete
  9. @Marina

    bagi sy sedap la..tak tahu pendapat org lain macam mana kan..hee~

    ReplyDelete
  10. @siti kektus

    haha...betul3...esok masih dalam pertimbangan nak beli ke tak..hee~

    ReplyDelete
  11. @Santri T.P.I.N.I

    tu la..hari tu tengok je iklan terus nak beli..nak rasa..hee~

    ReplyDelete
  12. @JunAina

    wafel makin mahal..ni murah sikit..hee~

    ReplyDelete
  13. @Bro ahmad

    boleh je bro..kalau ada stok lagi la..hee~

    ReplyDelete
  14. @YOUsoF

    cuba la..mesti nak makan lagi..haha~

    ReplyDelete
  15. @Finaz Jaafar

    hee..try la..nanti takde stok tak dapat pulak nak rasa..hee~

    ReplyDelete
  16. @maszull

    salam mama..
    sy da tiga kali makan wafel ni..sedap la..hee~

    ReplyDelete
  17. @SoLy SoLicious

    kena try sekali ni SS..baru tahu sedap ke tak..hee~

    ReplyDelete
  18. kat swak xde gardenia kot, nak jugak!

    ReplyDelete
  19. shera dah makan ni semalam.. bru jmpe gak kat kedai.. hahaha sedap.. macam roti.. tp ayh x ske.. sbb x mcm waffles.. waffles kan mcm panas2 keras kan.. ni mcm sejuk2.. ayh reject.. hehehe..

    ReplyDelete
  20. @Shaherah

    hee..sedap kan wafel ni shera...wafel yg panas2 tu makin lama makin mahal..da lama da pon tak beli..hee~

    ReplyDelete
  21. macm sedap jerk?? makan g2 jaka??

    dah semayang belom??
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

    ReplyDelete
  22. sedap ke ni.. blum penah mkn lg..

    ReplyDelete
  23. @L

    makan gitu pon boleh..hee..
    da..:)

    ReplyDelete
  24. @sergeant keroro

    makan cmtu pon sedap...nak sedap lagi tambah la jem ke..peanut butter ke..kalau panas2 lagi sedap wafel ni..huhu~

    ReplyDelete
  25. eeeeeeee sedapnya...mau tau, di sini teda tu bun gardenia..apatah lagi benda tu hehe

    ReplyDelete
  26. @[sutera kasih]

    hee..baru tahu kat sana takde gardenia la SK...:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com