Sunday, 25 December 2011

Boboiboy Mengganas


Huuhh...boleh tahan jugak impak dan pengaruh animasi BoBoiboy ni...belum pernah lagi la dalam sejarah aq berblog...satu keyword ni setiap hari ada saja...heee...ni da masuk dua minggu ni keyword Boboiboy  mengganas dan menguasai carta ni...HAHA...

Carian keyword Boboiboy Gempa memang paling tinggi dalam minggu ni...keyword lain tak ada chance nak masuk ni...sebab...semua nak tahu rupa Boboiboy Gempa macam mana...BoBoiBoy FB Fanpage pun masih belum keluarkan lagi gambar BoBoiBoy Gempa ni...masih rahsia...HAHA...


Haa...tinggal lagi beberapa minit saja lagi ni sebelum pukul 7 malam...jangan lepaskan peluang untuk menonton episod terakhir BoBoiBoy musim pertama ni...animasi terhebat tahun 2011 ni terbitan Animonsta Studios ni...haa..promote ni...HAHA...

#Aku yang excited lebih ni mengalahkan budak kecik...heee...


NOTA KECIL :

Huuhh...macam mana la agaknya rupa dan kuasa BoBoiBoy Gempa tu ye...? Sabar...kejap lagi semuanya akan terjawab...hee...

**Terima kasih kerana membaca entri Boboiboy Mengganas

20 comments:

  1. adk shera dh terpacak depan tv dah.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. @Shaherah

    haha...episod akhir kot..mesti la kena tengok kan...hee~

    ReplyDelete
  3. episod akhir dah ke?
    ala...............
    takde tv....

    ReplyDelete
  4. Mmg hbat gler impak boiboi ni..aq yg xpnah buat n3 boiboi pn ade keyword sesat masuk..

    ReplyDelete
  5. @MeeRole

    tu la..kaw2 impak boboiboy ni...hari ni pun da episod akhir kan..biasa la tu...

    ReplyDelete
  6. dah tengok.....tapi tak dapat tengok yg gempa tu tadi pegi solat.... tengok2 abes dah....

    ReplyDelete
  7. erk..lupa nk tgok..ade ulangan kot kan? hehe

    ReplyDelete
  8. @Ca Cik Duyung

    entah la ca..kat youtube ada kot nanti..kat tv3 tak tahu la bila..hee~

    ReplyDelete
  9. kat tv3 yg kat tonton tu dh ade.. gi la tgk.. adk shera tgk lg skali.. tah brape kali die nk tgk pun x tahu lar.. hahah -_-"

    ReplyDelete
  10. @Shaherah

    haha..nanti2 la...da bosan tak tahu nak tengok apa nanti..boleh la layan...haha...

    #haha..betul2 peminat boboiboy tu adik shera tu..haha~

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum ezad...mcm mana lastnya ek mama pun tak tahu mcm mana....:)

    ReplyDelete
  12. @maszull

    waalaikumussalam mama...nak kena cari la mama...hee...

    ReplyDelete
  13. @Muhammad Saiazuan Norhalik

    hee...bukan entri ni...ni entri #3 yang top...huhu...

    entri #1 pasal boboiboy jugak...haha~

    ReplyDelete
  14. Memang hebat..dah tak leh nak lawan dah..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com