Sunday, 4 December 2011

Mandi Pagi

Huuhhh...selamat pagi dunia ! Alhamdulillah...masih lagi diberi kesempatan hidup untuk menghirup udara segar di pagi hari minggu macam ni...hee...hari cuti terakhir untuk minggu ni...kalau jadual hari minggu ni dipenuhkan dengan aktiviti tidur je...rasa macam rugi je hari minggu tu kan...lebih baik buat aktiviti yang berfaedah sikit...

Haa...cuaca pun baik je pagi ni...mulakan aktiviti pagi ni mandikan.....


Haa...rasakan...da lama tak mandi kan..? Awal pagi da kena mandi...kena sabun setengah baldi...HAHA...aq pun tak sanggup nak mandi awal pagi macam ni kalau hari minggu...sejuk kot...tapi kalau hari biasa memang tak boleh lari la...takkan nak masuk pejabat dengan tak mandi pagi...satu hal pulak nanti...HAHA...

#Walaupun dalamannya sudah berusia....tapi luarannya biarlah nampak seperti baru...heee...

NOTA KECIL :

Rasanya macam nak lepak tepi pantai je hari ni...lepak Tanjung Biru pun best jugak ni...tu pun kalau rajin nak pergi la...HAHA...

**Terima kasih kerana membaca entri Mandi Pagi

36 comments:

  1. wah rajin! nak minta tolong basuhlan moto jugakla camni. HAHA

    ReplyDelete
  2. sekarang musim hujan.. malas ak nak mandi kan tenggiling aku.. hhehehe

    ReplyDelete
  3. mandi jangan tak mandi
    gosok jangan tak gosok
    biar sampai kilat :)

    ReplyDelete
  4. akunye haiwan tunggangan tu da brape lme xmndi..bz memanjang xde mse nk bwk die g mndi..

    ReplyDelete
  5. hehe..teringat lak dekat motor den yang tak berbasuh tu...hujannn je memanjang...

    ReplyDelete
  6. motor je mandi, tuan die belum tentu mandi lagi ni kan?hehehe

    ReplyDelete
  7. err tanjung biru tu kt mana?

    sian moto tu..mesti gigil2 kan pg2 dah kena siram..

    orang pun subuh2 tadi dah mandi..pi kelas la haha..

    slmt berhujung minggu ;)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ezad...wah pagi2 dah mandi yer pastu nanti boleh la pi jejalan ronda2 yer...:)

    ReplyDelete
  9. bagi orang bujang, transpot ni macam isterilah kan...kena selalu polishkan....

    ReplyDelete
  10. hehehe.. rajin mandikan motor.. :D motor ezad ke ?

    ReplyDelete
  11. hee.. mesti motor tu dah busuk lama x mndi.. hik3...


    cntik la motor tu..huhu

    ReplyDelete
  12. aku main lap je baby aku..haha..tuan yg pemalas..

    ReplyDelete
  13. awak org n9 ke? Tg Biru PD eh?

    ReplyDelete
  14. haha klu dia bisa senyum, dia dah senyum lebar kat ko.. hoho

    ReplyDelete
  15. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    kat tempat aq pun hujan je...tapi nak buat macam mana...basuh je...kalau kena hujan balik...redha je la..hee~

    ReplyDelete
  16. @bobiedanbad

    hee...da berkilat..tapi petang tadi kena hujan balik...kotor balik la jawabnya...heee~

    ReplyDelete
  17. @♥CiK DuYuNG [Ca]♥

    hee...ca lambat la..sy da pergi baru nak bagitahu nak ikut...hee~

    ReplyDelete
  18. @ShahzCudin

    kena mandikan..nanti kalau dia merajuk..siapa yang susah..? haha~

    ReplyDelete
  19. @Aien Not Alien

    selalu mandi hujan...tak demam ke motor tu..? hee..

    ReplyDelete
  20. @Wanie

    haha...da tengahari baru mandi...kah3~

    ReplyDelete
  21. @Ahmad Haziq Azlan

    haha...da nak habis pun pertengahan bulan ni...heee~

    ReplyDelete
  22. @Eera Shera

    kat area Port Dickson..

    haha...baru dia rasa...lama tak kena mandi da...heee~

    ReplyDelete
  23. @maszull

    waalaikumussalam mama...hee..da lama tak mandi tu mama...

    #memang hari ni berjalan je..hee~

    ReplyDelete
  24. @Yatie Awang

    hee...tapi kalau da malas..mmg tak terbuat semua tu...mula2 je..sebab baru beli kan...lepas tu da malas da...heee~

    ReplyDelete
  25. @Rtp Farra Arisha

    hee..baru la segar sikit bila da mandi...hee~

    ReplyDelete
  26. @era kecik

    hee...da takde apa nak buat kan...tu je la kerjanya..hee~

    #yup...motor ezad..:)

    ReplyDelete
  27. @ieyza afieyna

    haha...entah la..takde bau yang kurang menyenangkan la pulak walaupun da lama tak mandi...haha~

    bukan cantik la..hensem..hah~

    ReplyDelete
  28. @khairul@kechik

    haha....kira ok la tu ada lap...aq kadang2 nak lap pun malas...haha~

    ReplyDelete
  29. @faeez

    hee..sy dok KL...saje je g jalan2 ke sana...yup..tg biru PD...

    ReplyDelete
  30. @Saiazuan

    haha...seram pulak aq kalau motor ni tahu senyum...haha~

    ReplyDelete
  31. hahaha moto kne paksa mandi pagi..kalau aku jd dia, aku dh lari dr rumah dah..haha (gurau)

    ReplyDelete
  32. @♥ p a a n i ♥

    haha...nasib baik motor ni tak boleh berkata2..hee~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com