Saturday, 24 December 2011

Pasal Tu Pun Nak Gaduh Ke..?


YOUTUBE : 
Haa...aku ada semua benda yang orang nak tengok...Paramore, MCR...cari je... 

GOOGLE : 
Eleh...aku pun ada semua benda yang orang nak cari...berita, gosip artis, BoBoiBoy pun ada...cuma perlu taip apa nak dicari je...lagi hebat...HAHA...

FACEBOOK : 
Hooii...aku lagi hebat la...boleh buat orang kenal sesama sendiri, chat, macam-macam lagi la...daripada yang tak kenal rapat...boleh rapat...takde siapa boleh lawan kehebatan aku...

SKYPE : 
Aku boleh bagi orang call di seluruh dunia...lagi hebat kan...? Haa...

INTERNET : 
Cehhh...tanpa aku, korang semue takde tau...aku la yang terhebat...

ELEKTRIK : 
Ahhh...kau pon sama internet, kalau takde aku, macam la kau boleh hidup kan...apa pun tak boleh...

PEKERJA ELEKTRIK : 
Korang semua boleh diam tak ???  Kalau aku tak betulkan tiang elektrik ni baru tahu...semua hilang...bising je kerjanya...

"Ye...kami diam.."


NOTA KECIL :

#HAHA...pasal hal kecik pun nak bergaduh ke...? Ego bukan main tinggi...semua tak nak mengalah...buang la ego tu ye...tak ke mana pun...hee...

**Terima kasih kerana membaca entri Pasal Tu Pun Nak Gaduh Ke..?

29 comments:

  1. hahhaa...macam macam, betullah tak payah gaduh2 terus bertumbukkan bagus..

    Tiga hari dalam hidup

    ReplyDelete
  2. Allah lg hebat la.. Allah yg cipta pekerja electrik tu..huhu

    ReplyDelete
  3. entri ni menuju kepada siapa ni
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe
    terbaikklahh! :))

    semua ada peranan dan kelebihan msg2 kan
    kikiki



    p.s: tgh bygkan deme semua ni berckp, ada la aku tido memalam..hehehee

    ReplyDelete
  5. @Zul Fattah

    betul3...tiada siapa yang hebat melainkan Allah...:D

    ReplyDelete
  6. @aimie amalina

    hee..betul tu..masing2 ada kelebihan...jgn ego je memanjang..hee..

    #tak tido malam kalau semua ni bercakap...hee~

    ReplyDelete
  7. @sergeant keroro

    haha...aq dok bayangkan kalau semua ni dapat bercakap betul2..haru2...haha~

    ReplyDelete
  8. haha takde sumber letrik mmg tak ke mna lah sume tu

    ReplyDelete
  9. @emy|farid

    tiada sumber..takkan ada semua tu kan..hee~

    ReplyDelete
  10. semua nak tunjuk kehebatan masing2

    ReplyDelete
  11. hahahaha lawak2..tergelak mas malam2 ni.hihihi..

    ReplyDelete
  12. @Eera Shera

    tu la..tak ke mana pun kan..masing2 ada kelebihan...

    ReplyDelete
  13. @MaYa MustWany

    haha...kalau la mereka boleh bercakap..macam tu kot gelagatnya...haha~

    ReplyDelete
  14. tu la kn...bukan kenyang pun klu ego ni

    ReplyDelete
  15. @Cik Aish

    betul3...kena buang semua tu kan..hee~

    ReplyDelete
  16. @aRa ❤ aFiq™

    tak dapat bayangkan kalau betul2 la macam ni kan ara...haha~

    ReplyDelete
  17. hehehe..pekerja elektrik yg terbaik!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com