Wednesday, 7 March 2012

Permata Negeri Kedah

> What's Up Guys...

#Lapangan Terbang Langkawi

P.S - Haa...jawapan untuk entri WW petang tadi...tekaan blogger ni yang paling hampir la....nak tahu siapa...? Terjah la http://alturl.com/axpgr (,^^)
   
**Terima kasih kerana membaca entri Permata Negeri Kedah

18 comments:

  1. Kat airport kan....ala aku jawab stesen ketapi..salahlah kan...hhmm..

    ReplyDelete
  2. wahh dh kat lgkawi ek?review2 aktvt dsna ek..may nk g sana gak

    ReplyDelete
  3. oh tau da saje malas nk teka haha :p

    ReplyDelete
  4. @Hanie Dew : nampak mcm stesen keretapi ke Hanie pic sebelum ni...hee~

    ReplyDelete
  5. @Muhammad Saiazuan Norhalik : pic ni hujung tahun 2010 kot...aq pun tak kenal kau la zuan...heee~

    ReplyDelete
  6. even slalu p langkawi pun xdpt nak teka.. -.-"

    ReplyDelete
  7. @aRa ❤ aFiq™ : hee...susah nak cam kat tempat tu kat dlm pic WW ptg tadi...hee~

    ReplyDelete
  8. apa buat kat sana...ada projek baik ke bro ezad.

    ReplyDelete
  9. @[PCL] : saje bercuti je ke sana masa tu..:D

    ReplyDelete
  10. penah sampai sini dua kali~
    teringin nak pegi lagik~ ^^

    ReplyDelete
  11. @~SaL IjOu~ : sy pun teringin nak pergi sana lagi kak..tak puas berjalan masa pergi dulu...hee~

    ReplyDelete
  12. ntah bila la aku nak sampai langkawi..huhuhu..

    ReplyDelete
  13. @ABU : insyaallah satu hari nanti kan...ko kan suka berjalan2..hee~

    ReplyDelete
  14. waaa.. buaya darat terlepas erk??? hehehe

    ReplyDelete
  15. aku tau jwpntp sj xmo jwb
    #sdgkan tlepas nak jwb haha

    ReplyDelete
  16. Hoyeahh! hoyeaahh!! betul? weee~
    Bangga sat =..= hewhew :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com