Sunday, 5 August 2012

Tiada Rezeki Emas Pertama Malaysia Di Olimpik London 2012

> Whats Up Guys...

Huuhh...perlawanan yang memang agak sengit di antara Dato Lee Chong Wei dan Lin Dan tadi dan ternyata sekali lagi kita kena terima hakikat yang kita hanya dapat pingat perak...tiada rezeki untuk dapat pingat emas pertama Malaysia di Sukan Olimpik London 2012...walau apa pun...tahniah Dato Lee Chong Wei sebab telah cuba yang terbaik...dan telah buat Lin Dan gelisah sebentar tadi...


"Anda tetap JUARA di hati rakyat Malaysia Dato Lee Chong Wei"


Keputusan Men's Singles (FINAL) :

Dato Lee Chong Wei (Malaysia) VS Lin Dan (China)
TV1 - 8.00 pm waktu Malaysia
5 Ogos 2012

1st set -  Dato Lee Chong Wei : 21-15
2nd set - Lin Dan :  21-10
3rd set - Lin Dan : 21-19

#Gold Medal - Lin Dan (China)
#Siver Medal - Dato Lee Chong Wei (MALAYSIA)


NOTA SKYTECH :

Melepas da nak dapat aiskrim Baskin Robbins percuma...kalau Dato Lee Chong Wei menang tadi...confrim esok cuti umum satu Malaysia...hee....

**Terima kasih kerana membaca entri Tiada Rezeki Emas Pertama Malaysia Di Olimpik London 2012

14 comments:

  1. Hee tu la pasal. Klau x mmg dah dpt eskrem free. Haha tp okey la tu. At least choong wei main betul2. Kalah menang tu adat la.

    Weee esok cuti. KL xcuti ke? Esok kan nuzul al quran

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH BUAT DATO'.. HUJAN EMAS UTK NEGERI ORG.. KITA DAPAT PERAK AJE.. :(

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ezad...tahniah juga buat Datuk walaupun x dpt pingat emas tapi berjaya merangkul pingat perak...

    satu2nya atlet yg berjaya membawa pingat buat Malaysia...:)

    Malaysia Boleh...

    ReplyDelete
  4. sedih satu2nya harapan negara turut kecundang...bangga ngn LCW :)

    ReplyDelete
  5. tak ada rezeki! tak apa...perak pon menang jugak!

    ReplyDelete
  6. dkna dah tukar domain! t update domain baru dkna kat bloglist tau :)

    ReplyDelete
  7. tak pa...CW dh buat yg terbaik

    ReplyDelete
  8. Sedih tgk LCW semlm.sedih sgt tgk dia nanges.wwuuwuwu..tp dia ttp juara di hati kita.tak kire menang atau kalah dia dah cube yg terbaik.

    ReplyDelete
  9. hehe...xde rezki...tak apalah...dgr citer Lin Dan tu arrogant sikit, tak tahu plak kebenaran ceritanya huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  10. takpe atleast LCW dah cuba sedaya upaya kan :)

    ReplyDelete
  11. sume smgt tgk badminton smlm sbb askrem free kan ? haha

    ReplyDelete
  12. sedih tgk beliau menangis. anyway he's still our hero!

    ReplyDelete
  13. he done his very best effort..perak pun still pingat :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com