Wednesday, 29 August 2012

Wordless Wednesday #57 | Welcome To Korea

> Whats Up Guys...



NOTA SKYTECH :

Kalau lepas praktikal dulu aku terus sambung kerja kat HTM ni...mesti sekarang ni aku da kat KLIA da ni...dapat la jejakkan kaki kat Korea..."Welcome To KOREA"...entah kenapa la aku blah awal sangat masa awal tahun hari tu...ishh...melepas la jawabnya...HAHA...

**Terima kasih kerana membaca entri Wordless Wednesday #57 | Welcome To Korea

27 comments:

  1. wah! bestnya kalau dpt pergi..

    maybe rezeki kut lain kut..

    ReplyDelete
  2. @Zul De Alexis : takpe la...mungkin takde rezeki nak g sana..:D

    ReplyDelete
  3. takde rezeki. Maybe ada next time? hehe

    ReplyDelete
  4. @syAzAnA : kemungkinan tu agak tipis la...heee~

    ReplyDelete
  5. kalo pegi nk ole2 ezad hehee ^_^

    ReplyDelete
  6. @shidaR : hee..mmg tak pergi la..ezad bukan staf kat situ lagi da...huhu...

    ReplyDelete
  7. @Syazwan Che Deraman : semua staff dpt pergi...office tanggung...tapi staff je la..bukan satu family..hee~

    ReplyDelete
  8. wah, semoga impian itu akan tercapai yaa... saya pun kalau ada peluang pasti akan melancong ke sana.. nak tengok artis2 K-pop.. ehehe

    salam aidilfitri ezad

    ReplyDelete
  9. rezeki ditgn Allah..ne tau,kang dapat rezeki honeymoon g korea.heh3

    ReplyDelete
  10. X per.. Mungkin ade rezeki lain..

    ReplyDelete
  11. takpe bro. tu namanya tak ada rezeki bro.. pasti ada hikmah di sebalik apa yang berlaku tu..

    ReplyDelete
  12. aku suka awek korea jer..lain2 tak minat...hehe

    ReplyDelete
  13. wah, bestnye korea. syg tak dapat pergi. takde rezeki mungkin :)

    ReplyDelete
  14. hehe kalo g korea nk tgok running man je :P

    ReplyDelete
  15. kan dah melepas. tak pe, lepas ni kumpul duit byk2, jln2 lah kat korea tuu.

    ReplyDelete
  16. alaaa.. gi Korea balik hari je.. hehehehe

    ReplyDelete
  17. xde rezeki nk buat cne kan.. huhu

    ReplyDelete
  18. hehe xpe inshaAllah ad rezeki lgi lps ni ;D
    eh Air Asia dh ad kt korea ke belum? kalau dh murah la xD

    ReplyDelete
  19. usah diungkap kenangan lama..usah diungkap kenangan lamaaaa..usah diungkap kenangan lama...selamanyanyaaaaa..keh3!!
    pasnie ada peluang jgn ngengada lepaskan ye..


    Jom Layan Video Parody Ain Dzaya ber-Oppa Gangnam Style

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum ezad....bestnya nak pi Korea ke...:)

    ReplyDelete
  21. huuu aku nak nak nak sangat pergi KOREA wey walaupun aku xminat kepop!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com