Tuesday, 4 September 2012

Biarkan Aku Pergi

> Whats Up Guys...

"Biarkan aku pergi...tak lama...cuma kejap saja...keadaan mungkin akan bertambah buruk lagi jikalau aku tak dirawat dengan segera dan mungkin boleh membawa...dan kita mungkin tak akan berjumpa lagi nanti...lepaskan la aku pergi..."

"Masuk ICU...."

Masuk ICU? Eh, bukan aku la...haa, mesti ada yang nak terus kata aku jiwang la tu kan...betul tak? HAHA... Disebabkan peristiwa ni la hampir seminggu aku termenung dan terus termenung...why...why...why...? "Kenapa la time awal bulan pulak dia "sakit"...baru minggu pertama bulan September ni...haa, lepas raya pulak tu...terpaksa la korbankan sikit duit raya yang aku dapat tahun ni...

Haa, sampai tokey kedai motor tu siap perli aku lagi masa aku keluarkan sampul duit raya..."Aiyooo kawan...habis la lu punya duit raya...lepas raya lu punya motor buat hal" Kalau ikutkan hati nak je aku lempang selaju 180 km/j kat muka tokey kedai motor tu...sabar je la...HAHA...



NOTA SKYTECH :

Nasib baik la sebelum raya hari tu aku tak shopping sakan sangat...ada la backup sikit...hee...kalau tak, mana nak cari duit bayar "bil perubatan" yang agak...adehhh...aku pun da malas nak tengok da resit ni...nak buang je sejauh mungkin dan hilang dari pandangan mata aku ni...HAHA...

P.S - Holla September ! (,^^)

**Terima kasih kerana membaca entri Biarkan Aku Pergi

24 comments:

  1. wahh melayang terus duit raya ^^

    ReplyDelete
  2. @najihahfara : HAHA..tajuk entri agak jiwang sikit kan..:P

    ReplyDelete
  3. @LIA AZMAN : tak boleh nak buat apa la...melayang la...hee~

    ReplyDelete
  4. @boni kacak : aah..coolant box rosak...mmg parah...nasib baik la benda lain tak rosak..kalau tak..mahu dekat RM1k kena...habis la..tak dpt keluar la motor aq masa tu...HAHA~

    ReplyDelete
  5. huih tajuk dia mengundang seribu pertanyaan kepada gua,haha.

    eh jgnlah buang resit ni,simpan buat kenangan,kehkeh

    ReplyDelete
  6. ezad..mahal gilerr!! huhuhu sabar jelah~

    ReplyDelete
  7. memang dasat la bayar duit motor.. hahaha.. sabo ye ezad! :D

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum ezad...kesian nyer die masuk wad yer...:)

    ReplyDelete
  9. jap jap, kau dapat duit raya lg ke? waaahh...

    ReplyDelete
  10. uihh, memang melayang duit raya ang. banyak tu kena keluar. tak pe lah, demia tersayang kan. hehee

    ReplyDelete
  11. amboi.. ingatkan nk pergi membawa diri td... :)

    ReplyDelete
  12. mak aihhh ape sakitnya motor kau ni sampai kena rm 400++ ni? gilo la! huhu banyak duit raya. bak la sikit :P

    ReplyDelete
  13. xpe2..sabar je lah..hehehe

    ReplyDelete
  14. Sama lah kita. Kereta saya pun baru ke menuntut belaian kasih. huhu

    ReplyDelete
  15. Sabor jelah dik.. habis melayang duit raya..

    ReplyDelete
  16. jap!! nak telan air liur tengok amount tu :p

    ReplyDelete
  17. sabo je la kwn hehe

    duit blh dcari, benda kesygn susah nk cari tau :P

    ReplyDelete
  18. Heheheh nasib baik kau buat keputusan bijak, kalau tak mungkin tokey tu cas lagi mahal.. ;D



    Tabah², alangkan manusia pun sakit ini kan lagi mesin.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com