Thursday, 13 September 2012

Pelancaran iPhone 5

> Whats Up Guys...

Haa, rasanya semua peminat iPhone seluruh dunia pasti sudah lama menantikan tarikh pelancaran iPhone 5 ni kan...semua mesti tertanya macam mana la rupa iPhone 5 tu agaknya...walaupun aku bukan la peminat tegar produk Apple ni tapi nak jugak la tahu bagaimana rupa iPhone 5 tu kan...dan akhirnya semuanya sudah terjawab...rupabentuk iPhone 5 kini telah didedahkan...

Sumber : Oh! Media FB

Sebelum iPhone 5 ni dilancarkan dulu...dikatakan rupabentuk iPhone 5 ni da leaked kat internet tapi masa tu semuanya masih menjadi tanda tanya..."Betul ke iPhone 5 macam tu rupanya?" 

Sumber : Mashable.com

Haa, dengar kata iPhone 5 ni harganya lebih kurang saja dengan iPhone 4S...tapi tak tahu la kan...tunggu je la harga iPhone 5 diumumkan nanti untuk pasaran Malaysia...tapi kalau betul la, siapa yang baru beli iPhone 4S tu memang rugi la...tunggu sikit masa je lagi da boleh beli iPhone 5...nak tahu spesifikasi untuk iPhone 5 ni dengan lebih lanjut sila la KLIK SINI...hee...

Sumber : Woot Media FB

#Apa pendapat korang tentang iPhone 5 ni ?


NOTA SKYTECH :

Entah bila la dapat beli iPhone 5 ni...iPhone 4 dan iPhone 4S pun belum sempat nak beli lagi...haa, lepas tu iPhone 5 pulak da nak keluar...HAHA...tapi buat masa sekarang ni target utama aku hanya nak Samsung Galaxy SIII je...iPhone target nombor dua...ataupun maybe yang ketiga...HAHA...


P.S - Hari ni ada jamuan raya kat ofis...sekaligus dengan majlis doa selamat
 sebab salah seorang staf kat ofis akan pergi berangkat ke Makkah
 minggu depan untuk menunaikan ibadah haji...(,^^)

**Terima kasih kerana membaca entri Pelancaran iPhone 5

12 comments:

  1. ezad..iphone pe jenis pn lum sempat pakai dah kua yg 5 hahaa..xtaulah bila de ksampaian nk pkai huhuh..

    ezad brg dah pos myb esok dpt ^_^

    ReplyDelete
  2. @shidaR : HAHA..sama la kita shida..baru je berangan nak beli iPhone 4S...da keluar iPhone 5...nanti berangan nak beli iPhone 5...keluar pulak iPhone 6...hee...

    P.S - thanks ye shida...(^^,)

    ReplyDelete
  3. uww nasib baiklah bersabar sikit. keluarpn iphone 5.hehe

    ReplyDelete
  4. iphone 5 ? macam sepesen je dgn iphone yg lain. huhuuu

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ezad....bestnya kalau dpt pakai iphone ni...:)

    ReplyDelete
  6. kenapa suka SIII ye... hmmm... kalau tanye DN yg guna Iphone & Samsung, DN lg suka Iphone...

    ReplyDelete
  7. haha aku iphone 4s pun xterbeli lg. tp insyaallah kalau ada rezeki hujung tahun ni mungkin la merasa. hee mohon kau dermakan sikit duit kat aku ye :P

    ReplyDelete
  8. beli laaaa samsung note 10.1 punya.. heheheheh

    ReplyDelete
  9. iPhone 5 menjadi telefon pintar impian ramai.

    Nak mintak tolong awak dan semua reader yang lain tolong support Mummy menang hadiah iPhone 5 Gadget Impian

    1. Klik Entri Contest iPhone 5 Gadget Impian

    2. Klik butang G+ (Google Plus)

    3. Jangan lupa follow blog Mummy!

    Mintak sangat jasa baik korang.

    Thanks

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum :)

    PG dtg dengan harapan dapat bantuan sama dengan mummy akmar :)

    bantu klik g+1 dan undi blo PG, blhkan? terima kasih ya :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com