Wednesday, 27 February 2013

Wordless Wednesday #66 | Need Some Rest

> Whats Up Guys...

"Need some rest..."


NOTA SKYTECH :

Seminggu aktiviti berblog tergendala...dan terpaksa akur aq kena rehat jugak kejap...lebih daripada seminggu da batuk dan selsema...selalunya 2-3 hari da ok da tapi kali ni melarat sampai lebih seminggu pulak...ubat ! aiyooo...huhu...

**Terima kasih kerana membaca entri Wordless Wednesday #66 | Need Some Rest

17 comments:

  1. langkah bijak adalah rest bro.. wishing u well soon

    ReplyDelete
  2. Banyakkan berehat bro.
    Semoga cepat sembuh!

    ReplyDelete
  3. dont skip your makan ubat time :-)

    ReplyDelete
  4. get well soon brother!

    aku baru je baik demam ni tp batuk tak hilang2 lg

    ReplyDelete
  5. Seminggu sakit lama tuh. Apa pun berehat dan makan ubat ikut aturan.

    ReplyDelete
  6. nanti muda2 dah sakit sana sini..jaga badan tu..nak pakai lama dik oi...

    ReplyDelete
  7. As-Salam. Sib baik bro ada isteri kerja spital. Walaupun bini kerja spital tak semestinya kebal dari penyakit ye tak? Kadangkala tu, penadol pun tak ada kat umah.

    Apapun rehat banyak2 ..deman selsema lebih seminggu memang luar biasa, kena jumpa doktor.

    Mak bro demam lebih 2 minggu .. tak elok2 lansung jumpa doktor terus masuk wad. Kalau doktor klinik biasa memang bagi ubat je le .. sbb bayo, kalau spital, lebih demam seminggu dua, memang kena masuk wad untuk cek darah dan pantau semuanya. Yelah, mana tahu kalau2 kena tibi.

    ReplyDelete
  8. semoga cept smbuh...blog ni xpe tinggalkn kjp,pembaca setia menunggu :D

    ReplyDelete
  9. tu lah. kuat sgt berblog agaknya kan. hehee

    ReplyDelete
  10. ubat kena compliance bila makan..klu tak lambat sihat..dengar nasihat ya..:-)

    ReplyDelete
  11. kitrg ni sihat waafiat bermgu mgu aktiviti blog tegendala..huahuahua...

    get well soon ezad. makan ubat jgn tak makan..hehehe.

    ReplyDelete
  12. semoga cepat sembuh.. tak seronok kalau demam kan semuanya tergendala

    ReplyDelete
  13. siap ada mc lagi tu... baik bro berehat.. makan ubat jangan missed yea... get well soon

    ReplyDelete
  14. wah, banyaknye ubat dye.. rehat secukupnye oke :)

    ReplyDelete
  15. bykkn berehat ezad kalo xsehat..mnum air msk byk :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com