Wednesday, 25 June 2014

WW - Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

> What's Up Guys...

WW - Optimus Prime Light Up Magnet Head Edisi Terhad
Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

**Terima kasih kerana membaca entri WW - Optimus Prime Light Up Magnet Edisi Terhad

15 comments:

  1. comel dan smart designnya. ^_^

    ReplyDelete
  2. nk jugak..hehehehe
    mn dpt tu??

    ReplyDelete
  3. @Hafizin Jamil : haha...limited edition kot...takkan nak buat GA...hee

    ReplyDelete
  4. @Are_Rull : hee...ada la...entri berikutnya nanti sy bagitahu mana nak dapatkannya...hee

    ReplyDelete
  5. @Ezad Skytechok2..sy tungguuuuuuuuu...hahahaha sje je wat suspen tu..ciss

    ReplyDelete
  6. @Are_Rull : haha...da nak siap pun entri tu...tunggu masa nak up je...jangan la marah...hee

    ReplyDelete
  7. menunjuk lagi..
    bak sini kat akak..
    ekkek...
    dapat kat anak akak sah dia ingat toy.hehe

    ReplyDelete
  8. @Diana Rashid : hee...sorry...tertunjuk lagi kak...hee...biasa la tu kak, kalau budak2 mesti ingat benda ni toy..hee

    ReplyDelete
  9. pehh. ni saje ke apa ni. mana dapat ni.

    ReplyDelete
  10. @ct kektus : demam transformers...haa, jawapannya ada dalam entri terbaru...hee

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah sebentar di Ezad Skytech [dot] com...teruskan memberi sokongan dan tinggalkan komen di entri...kalau LIKE bolehlah klik G+ pada entri ni...

-EzadSkytech-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengomen Setia Mac 2018

Alexa Rank Ezadskytech.com